Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konzumerizam. Potreba, životni stil, ideologija (CROSBI ID 6576)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Hromadžić, Hajrudin Konzumerizam. Potreba, životni stil, ideologija. Zagreb: Jesenski i Turk, 2008

Podaci o odgovornosti

Hromadžić, Hajrudin

hrvatski

Konzumerizam. Potreba, životni stil, ideologija

Konzumerizam – nedvojbeno općedruštveni i sveobuhvatni fenomen današnjice – otvara nesaglediv prostor za artikulaciju brojnih pitanja poput, kako potrošačke prakse reprezentiraju identitete potrošača, njihove životne stilove, interese, svjetonazore? Pomaže li konzumerizam izražavanju vlastite osobnosti ili tek pruža privid istoga? Jesu li današnje prakse potrošnje nametnuta ideologija suvremenog kapitalizma ili tek slobodan izbor pojedinaca? Kako izgradnja šoping centara utječe na mijenjanje vizure gradova i javnog prostora općenito? Možemo li govoriti o svojevrsnoj transformaciji iz potrošača u protrošača (prosumer)?... Aktualnost ovih pitanja našu epohu definira ne samo kao neoliberalnu, već i kao epohu konzumerističkog kapitalizma.

konzumerizam; postindustrijski kapitalizam; neoliberalizam; postsocijalizam; šoping centri

nije evidentirano

engleski

Consumerism. Need, Life stile, ideology

nije evidentirano

consumerism; postindustrial capitalism; neoliberalism; postsocialism; shoping malls

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Jesenski i Turk

2008.

953-222-294-4

110

objavljeno

Povezanost rada

Sociologija