Konzumerizam. Potreba, životni stil, ideologija (CROSBI ID 6576)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Hromadžić, Hajrudin
hrvatski
Konzumerizam. Potreba, životni stil, ideologija
Konzumerizam – nedvojbeno općedruštveni i sveobuhvatni fenomen današnjice – otvara nesaglediv prostor za artikulaciju brojnih pitanja poput, kako potrošačke prakse reprezentiraju identitete potrošača, njihove životne stilove, interese, svjetonazore? Pomaže li konzumerizam izražavanju vlastite osobnosti ili tek pruža privid istoga? Jesu li današnje prakse potrošnje nametnuta ideologija suvremenog kapitalizma ili tek slobodan izbor pojedinaca? Kako izgradnja šoping centara utječe na mijenjanje vizure gradova i javnog prostora općenito? Možemo li govoriti o svojevrsnoj transformaciji iz potrošača u protrošača (prosumer)?... Aktualnost ovih pitanja našu epohu definira ne samo kao neoliberalnu, već i kao epohu konzumerističkog kapitalizma.
konzumerizam; postindustrijski kapitalizam; neoliberalizam; postsocijalizam; šoping centri
nije evidentirano
engleski
Consumerism. Need, Life stile, ideology
nije evidentirano
consumerism; postindustrial capitalism; neoliberalism; postsocialism; shoping malls
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Jesenski i Turk
2008.
953-222-294-4
110
objavljeno