PRIJEDLOG MODELA ZA OBLIKOVANJE MULTIMEDIJSKIH WEB NASTAVNIH SADRŽAJA PREMA PEDAGOŠKOJ PRAKSI U RH (CROSBI ID 154785)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Mateljan, Vladimir ; Širanović, Željko ; Šimović, Vladimir
hrvatski
PRIJEDLOG MODELA ZA OBLIKOVANJE MULTIMEDIJSKIH WEB NASTAVNIH SADRŽAJA PREMA PEDAGOŠKOJ PRAKSI U RH
Tehnološke promjene i nove informacijske tehnologije od nastavnika, uz poznavanje građe koja se izlaže traže kreativnost, znanja i vještine oblikovanja nastave suvremenim računalnim multimedijalnim alatima. Slično kao i klasična, dobro oblikovana multimedijska nastavna jedinica podijeljena je u nekoliko etapa (npr. uvod, obrada, vrednovanje). Edukativni multimedijski sadržaj, bez obzira o kojoj etapi nastavne jedinice se radi, trebalo bi oblikovati prema određenim pravilima, sukladno suvremenoj teoriji kognitivnog opterećenja. Nastavnici i ostali koji sudjeluje u izradi složenih multimedijskih web sadržaja, trebali bi poznavati ta pravila, s ciljem izrade što efikasnijeg i kvalitetnijeg multimedijskog sadržaja. U radu se razmatra mogućnost primjene tehnika za oblikovanje multimedijskog edukacijskog sadržaja u web okruženju, prema načelima teorije kognitivnog opterećenja, kao model za primjenu tih tehnika u pedagoškoj praksi u RH.
obrazovanje; komunikacija; web-tehnologije; multimedija
nije evidentirano
engleski
THE RECOMMENDATION OF MODEL FOR DESIGN MULTIMEDIA WEB EDUCATION CONTENT ACCORDING TO THE PEDAGOGICAL PRACTICE IN THE REPUBLIC OF CROATIA
nije evidentirano
education; comunication; web-technology; multimedia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42 (1)
2009.
38-44
objavljeno
1330-0067
http://hrcak.srce.hr/index.php?show=toc&id_broj=2946