Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interno poduzetništvo – izlazna strategija (CROSBI ID 154799)

Prilog u časopisu | stručni rad

Rupčić, Nataša Interno poduzetništvo – izlazna strategija // Poslovni savjetnik (Zagreb. 2004), 5 (2009), 56/57; 46-47

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Nataša

hrvatski

Interno poduzetništvo – izlazna strategija

Ključ rješenja suvremenih gospodarskih problema nalazi se u jačanju procesa stvaranja nove dodane vrijednosti, odnosno jačanje realnoga sektora. Stvaranje nove vrijednosti može se postići samo kroz intenziviranje i podupiranje poduzetničkih procesa i poduhvata, odnosno kroz inoviranje. Poduzetništvo se ne odnosi samo na mala poduzeća, odnosno osnivanje novih poduzeća ; ono je značajno i za velika poduzeća. Štoviše, upravo tzv. interno poduzetništvo predstavlja odlučujući čimbenik za dugoročni opstanak i razvoj svih pa tako i velikih poduzeća. Pojam internoga poduzetništva odnosi se na razvoj novih poduhvata u postojećim organizacijama. Pritom je posebice važno jačati značajke poduzetničkoga ponašanja pojedinaca, odnosno zaposlenika. To je dakle proces kojim pojedinci u nekoj organizaciji koriste postojeće prilike kako bi stvorili nešto novo ili razvili novu metodu rada koja odstupa od postojeće poslovne prakse.

Internno poduzetništvo; strategija; motivacija

nije evidentirano

engleski

Internal entrepreneurship - exit strategy

nije evidentirano

Internal entrepreneurship; strategy; motivation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (56/57)

2009.

46-47

objavljeno

1845-092X

Povezanost rada

Ekonomija