Interno poduzetništvo – izlazna strategija (CROSBI ID 154799)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Rupčić, Nataša
hrvatski
Interno poduzetništvo – izlazna strategija
Ključ rješenja suvremenih gospodarskih problema nalazi se u jačanju procesa stvaranja nove dodane vrijednosti, odnosno jačanje realnoga sektora. Stvaranje nove vrijednosti može se postići samo kroz intenziviranje i podupiranje poduzetničkih procesa i poduhvata, odnosno kroz inoviranje. Poduzetništvo se ne odnosi samo na mala poduzeća, odnosno osnivanje novih poduzeća ; ono je značajno i za velika poduzeća. Štoviše, upravo tzv. interno poduzetništvo predstavlja odlučujući čimbenik za dugoročni opstanak i razvoj svih pa tako i velikih poduzeća. Pojam internoga poduzetništva odnosi se na razvoj novih poduhvata u postojećim organizacijama. Pritom je posebice važno jačati značajke poduzetničkoga ponašanja pojedinaca, odnosno zaposlenika. To je dakle proces kojim pojedinci u nekoj organizaciji koriste postojeće prilike kako bi stvorili nešto novo ili razvili novu metodu rada koja odstupa od postojeće poslovne prakse.
Internno poduzetništvo; strategija; motivacija
nije evidentirano
engleski
Internal entrepreneurship - exit strategy
nije evidentirano
Internal entrepreneurship; strategy; motivation
nije evidentirano