Model upravljanja procesom e-učenja u osnovnom obrazovanju (CROSBI ID 355128)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Ćukušić, Maja
Garača, Željko
hrvatski
Model upravljanja procesom e-učenja u osnovnom obrazovanju
Cilj provedenog istraživanja je formulirati i procijeniti holistički model upravljanja procesom e-učenja te definirati vezu između sustavne implementacije modela, ciljanih ishoda pojedinih aspekata i sadržaja e-učenja. Terensko istraživanje je provedeno na izabranom uzorku od 14 europskih škola i to kroz dva različita upitnika upućena nastavnicima, učenicima i ekspertima. Rezultati istraživanja su prezentirani po pet kriterija: (i) utvrđena obilježja predmeta istraživanja, (ii) performanse platforme za e-učenje, (iii) način provođenja scenarija e-učenja, (iv) sustavnost implementacije modela upravljanja procesom e- učenja i (v) ostvareni ishodi pojedinih aspekata e-učenja. Dokazivanjem hipoteze koja kaže da ishodi učenja ne ovise o sadržaju, odnosno temi učenja, već o kvaliteti modela upravljanja procesom e-učenja, stečene su značajne metodološke spoznaje, pa se spoznaje o mogućnostima i načinima implementacije modela upravljanja procesom e-učenja mogu razmatrati dalje, u kontekstu visoko-obrazovnih institucija, ali i radnih organizacija.
e-učenje; proces e-učenja; planiranje procesa; organiziranje procesa; kontroliranje procesa
nije evidentirano
engleski
Managing the e-learning process in elementary education
nije evidentirano
e-learning; e-learning process; process management; process implementation; process control
nije evidentirano
Podaci o izdanju
218
10.04.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Splitu
Split