Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Književni sadržaji kao sastavnica poticajnog jezičnog okruženja predškolske djece (CROSBI ID 554676)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Slunjski, Edita ; Šagud, Mirjana Književni sadržaji kao sastavnica poticajnog jezičnog okruženja predškolske djece // Učitelj – godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu. 2007. str. 119-128

Podaci o odgovornosti

Slunjski, Edita ; Šagud, Mirjana

hrvatski

Književni sadržaji kao sastavnica poticajnog jezičnog okruženja predškolske djece

Jezične vještine djetetu omogučuju izražavanje vlastitih osjećaja i misli, zastupanje vlastitih ideja i interesa, druženje s drugom djecom i odraslima i učenje, predstavljajući most prema gotovo svakom aspektu djetetova života. Većina predškolske djece nauče razumjeti i koristiti govorni jezik bez izravne instrukcije, za što je potrebno bogato jezično okruženje. Takvo okruženje djeci omogućuje raznovrsno korištenje jezika u kontekstu koji je za njih svrhovit, stupanje u raznovrsne socijalne interakcije s drugom djecom, te kvalitetnu komunikaciju s odraslima koji ih tretiraju kao ravnopravne partnere. Poticajno jezično okruženje predstavlja sastavnicu kvalitetnog prostorno- materijalnog i kvalitetnog socijalnog okruženja vrtića, što znači da je djeci potrebno omogućiti korištenje različitih materijala za razvoj jezika, ali i stjecanje raznovrsnih jezičnih iskustava kroz interakcije sa starijim i mlađim vršnjacima i podržavajućim odgajateljem. U radu je prikazano akcijsko istraživanje provodeno u tri vrtića, kojim se radilo na stvaranju kvalitetnijih uvjeta za odgoj, učenje i jezični razvoj djece, kao aspekt njihova cjelovitog razvoja. U tom se istraživanju najveća pozornost posvećivala razvoju istraživačkih i refleksivnih umijeća odgajatelja, kao ključne alatke boljeg razumijevanja i kvalitetnog mijenjanja njihove odgojne prakse.

književni sadržaji; tradicionalan i suvremeni metodički pristup; učenje djece

nije evidentirano

engleski

Literal contents as a component of the encouraging language environment of preschool children

nije evidentirano

literal contents; traditional and contemporary methodical approach; child's learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

119-128.

2007.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Učitelj – godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu

Podaci o skupu

Dječja književnost u odgoju i obrazovanju

predavanje

25.04.2007-25.04.2007

Čakovec, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija