Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija učitelja – razvoj "teorijskog" praktičara (CROSBI ID 554677)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Slunjski, Edita Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija učitelja – razvoj "teorijskog" praktičara. 2008

Podaci o odgovornosti

Slunjski, Edita

hrvatski

Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija učitelja – razvoj "teorijskog" praktičara

Složena i zahtjevna odgojno – obrazovna funkcije škole za 21. stoljeće nalaže potrebu promjena u obrazovanju učitelja (inicijalnog tj. akademskog kao i profesionalnog usavršavanja) te razvoj novih oblika njegovih profesionalnih kompetencija. Te bi se kompetencije trebale očitovati kao umijeće stvaranja cjeline uvjeta za kvalitetno življenje, odgoj i učenje učenika u školi i voditi ostvarenju odgojno – obrazovne prakse temeljene na vrijednostima slobode i uvažavanja svakog pojedinog učenika. U radu se problematiziraju ograničenja aktualnog modela obrazovanja učitelja i razmatraju nove mogućnosti njegova obrazovanja i usavršavanja koje bi ga osposobljavalo za razumijevanje dinamičnosti i kompleksnosti odgojno – obrazovne prakse te kreiranje kulture kontinuiranog istraživanja i učenja u školi. Uspostavljanje kulture kontinuiranog istraživanja preduvjet je razvoja učitelja u "teorijskog", "refleksivnog" ili "profesionalnog praktičara". Da bi to bilo praktično izvedivo, sve razine odgojno – obrazovnog sustava potrebno je povezivati i na njima uspostaviti dijalog i profesionalno partnerstvo.

Profesionalne kompetencije; kultura kontinuiranog istraživanja; refleksivni praktičar

nije evidentirano

engleski

Perspectives of the development of the teacher’ s professional competences – development of the “ theoretical” practitioner

nije evidentirano

Professional competences; culture of continuous research; reflective practitioner

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja

predavanje

30.07.2008-31.07.2008

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija