Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Model semantički zasnovane predobrade područnog znanja za potporu minimalističkom sučelju sustava e-učenja (CROSBI ID 355486)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Kukec, Mihael Model semantički zasnovane predobrade područnog znanja za potporu minimalističkom sučelju sustava e-učenja / Glavinić, Vlado (mentor); Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2009

Podaci o odgovornosti

Kukec, Mihael

Glavinić, Vlado

hrvatski

Model semantički zasnovane predobrade područnog znanja za potporu minimalističkom sučelju sustava e-učenja

Tehnološki razvoj potaknut velikom potražnjom na tržištu mobilnih usluga doveo je do ubrzanog razvoja mobilnih uređaja. Mobilni telefoni postali su tako univerzalno raširena platforma privlačna za razvoj raznovrsnih aplikacija koje nisu nužno ograničene osnovnoj komunikacijskoj namjeni uređaja. Primarna prednost mobilnih uređaja njihova je sveprisutnost podržana malom veličinom, što je ujedno i njihova glavna slabost zbog rudimentarnih mogućnosti interakcije ; istodobno korisnici imaju velika očekivanja od mobilnih aplikacija, a još više od sustava m-učenja. Osnovnu prepreku pri oblikovanju sustava m-učenja i općenito njihovu prihvaćanju predstavljaju spomenuta svojstvena ograničenja mobilnih uređaja, koja u primjenama m-učenja korisniku u pokretu otežavaju prikaz bloka znanja bez gubitka semantike. Model semantičke predobrade područnog znanja predložen u ovom radu naslovljava prikaz sadržaja prilagođen ograničenom zaslonu mobilnog uređaja, bez gubitka semantike. Nad semantički označenim obrazovnim materijalom moguće je učinkovitije primijeniti algoritme za izradu sažetaka i podjelu na manje logički povezane cjeline primjerene zaslonu ograničenih dimenzija.

m-učenje; semantička predobrada; interakcija čovjeka i računala; predstavljanje znanja

nije evidentirano

engleski

Model of semantic based preprocessing of domain knowledge to support a minimalistic e-learning system interface

nije evidentirano

m-learning; semantic preprocessing; human-computer interaction; knowledge representation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

95

23.09.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb

Povezanost rada

Računarstvo