Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena suvremene obrazovne tehnologije u nastavi prirode i društva (CROSBI ID 555129)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Lukša, Žaklin ; Vuk, Snježana Primjena suvremene obrazovne tehnologije u nastavi prirode i društva // Zbornik sažetaka 10. HRVATSKI BIOLOŠKI KONGRES / Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Vidaković-Cifrek, Željka et al. (ur.). Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2009. str. 322-323

Podaci o odgovornosti

Lukša, Žaklin ; Vuk, Snježana

hrvatski

Primjena suvremene obrazovne tehnologije u nastavi prirode i društva

Nastavna tehnologija obuhvaća nastavna sredstva, pomagala i postupke u nastavi čije primjereno korištenje djeluje motivirajuće na učenike. Cilj istraživanja je utvrditi koliko, na koji način i koju tehnologiju koriste učitelji u nastavi prirode i društva. Istraživanje je provedeno u prosincu 2008. godine na uzorku od 63 učitelja razredne nastave različitog radnog iskustva. Podaci su prikupljeni korištenjem ankete. Preko 90% ispitanika u nastavi koristi grafoskop i ploču, 27% koristi računala, a 87% televizor. Većina ispitanika smatra da korištenje suvremene tehnologije motivira učenike. Iako malo koriste računalo i nastavi čak 87% koristi ga u pripremi nastavnih materijala. Internet za prikupljanje nastavnih materijala koristi 97% ispitanika. Polovica ispitanika upoznata je s e-learningom, a 75% njih tvrdi da bi koristilo taj način podučavanja. Preko 96% učionica posjeduje video, DVD player i grafoskop dok svega 4% ima računalo i LCD projektor. Njih 54% smatra da im u učionici nedostaje računalo i LCD projektor. Polovica ispitanika tvrdi da dovoljno koristi suvremenu obrazovnu tehnologiju dok oni koji je ne koriste navode kao razlog nedovoljnu opremljenost škola (84%), nepoznavanje suvremene tehnologije (8%) ili daju prednost izvornoj stvarnosti (8 %). Istraživanje je također pokazalo da bi nastavnici više koristili suvremenu tehnologiju kada bi postojalo više primjerenih materijala na hrvatskom jeziku.

suvremena obrazovna tehnologija; računalo u nastavi; nastavna tehnologija

nije evidentirano

engleski

Appliance Of Contemporary Educational Technology In Teaching The Nature And Society

nije evidentirano

contemporary educational technology; computer in teaching process; teaching technology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

322-323.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka 10. HRVATSKI BIOLOŠKI KONGRES

Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Vidaković-Cifrek, Željka ; Tkalec, Mirta ; Bauer, Nataša ; Lukša, Žaklin

Zagreb: Hrvatsko biološko društvo

978-953-6241-07-1

Podaci o skupu

10. HRVARSKI BIOLOŠKI KONGRES s međunarodnim sudjelovanjem

predavanje

14.09.2009-20.09.2009

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija