Umrežene baze podataka učećih telekomunikacijskih mreža (CROSBI ID 355579)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Žnidarec, Sanja Umrežene baze podataka učećih telekomunikacijskih mreža / Tkalić, Mladen (mentor); Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2009

Žnidarec, Sanja

Tkalić, Mladen

Umrežene baze podataka učećih telekomunikacijskih mreža

Ostati konkurentan na telekomunikacijskom tržištu znači ponuditi inovativne usluge na brži način. Uvođenje inovativnih usluga na tradicionalnoj telekomunikacijskoj mreži i sustavima koji podržavaju svaku uslugu zasebno predstavlja velik izazov za telekomunikacijske operatere. Uvođenje usluge "tiple play" na takovim tradicionalnim sustavima u stvari predstavlja više poslovno-marketinško grupiranje usluga nego stvarnu ponudu jedinstvene usluge s kraja na kraj. Činjenica da u ponudi usluge "triple play" sudjeluje više usluga podržanih od strane različitih, obično autonomnih sustava, predstavlja dodatni izazov za kompanije. Autonomnost sustava u tom slučaju podrazumijeva vlastiti skup podatka potrebnih kako za upravljanje uslugom tako i za njezin obračun i naplatu. Ponuda usluge "triple play" kao takve na tržištu zahtjeva uparivanje navedenih podataka radi osiguranja jedinstvenog korisnika kroz sve sustave i jedinstvenog računa za sve usluge. Korisnici svjesni novih prednosti i ponuda traže nove i naprednije usluge koje ne poznaju granice korištenja. Kao pomoć telekomunikacijskim operaterima u ostvarenju težnji korisnika, zadržavanju njihove odanosti, pravovremenom istupu na tržište, povećanju tržišnog udjela i prihoda se nude mreže sljedeće generacije (NGN) bazirane na IMS platformi koja omogućava integrirane usluge.

telekomunikacijsko tržište; autonomni sustavi podrške uslugama; uparivanje podataka; odabir sustava; IMS

Networked Databases Of Learning Telecommunication Networks

telecommunication market; autonomous system; customer data matching; system selection; IMS