Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Funkcionalne sposobnosti djece predškolske dobi (CROSBI ID 555258)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Trajkovski Višić, Biljana ; Rena-Stipković, Margerita ; Berlot, Sanja ; Višić, Filip Funkcionalne sposobnosti djece predškolske dobi // Metodičko organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Boris Neljak (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009. str. 491-494

Podaci o odgovornosti

Trajkovski Višić, Biljana ; Rena-Stipković, Margerita ; Berlot, Sanja ; Višić, Filip

hrvatski

Funkcionalne sposobnosti djece predškolske dobi

Cilj ovog rada bio je utvrditi koliko metara dijete predškolske dobi (4, 5 i 6 godina) prosječno prijeđe u tri minute krečući se po posebno konstruiranom poligonu (Poligon 3 min), te postoje li razlike u pretrčanim metrima s obzirom na spol i dob djeteta.Mjerenjem je ustanovljeno da djeca predškolske dobi u testu Poligon 3 minute prosječno pretrče 367 metara. Analizom varijance je utvrđeno da se ispitanici statistički značajno razlikuju samo po kriteriju dob, dok se po kriteriju spol i interakcija spol i dob statistički značajno ne razlikuju.

funkcionalna sposobnost; predškolska djeca; razlike po dobi i spolu

nije evidentirano

engleski

Funkcionalne sposobnosti djece predškolske dobi

nije evidentirano

unkcionalna sposobnost; predškolska djeca; razlike po dobi i spolu

nije evidentirano

Podaci o prilogu

491-494.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Metodičko organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije

Boris Neljak

Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)

978-953-95082-5-6

Podaci o skupu

18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

predavanje

23.06.2009-27.06.2009

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija