Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Infografika u tradicionalnim i novim medijima (CROSBI ID 355648)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tomić, Miro Infografika u tradicionalnim i novim medijima / Plenković, Mario (mentor); Mustić, Daria (neposredni voditelj). Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2009

Podaci o odgovornosti

Tomić, Miro

Plenković, Mario

Mustić, Daria

hrvatski

Infografika u tradicionalnim i novim medijima

Zbog prepoznavanja infografike kao pojednostavljenog vizualnog prikaza složenih podataka, procesa ili događaja, počela se masovno koristiti infografika, kako na televiziji i u novinama, tako i u novim medijima. Svoje korijene, u obliku kakav je danas poznat, vuče još iz razdoblja sredine 18. i početka 19. stoljeća, a vrhunac, bar što se tiče 20. stoljeća, doživljava 1996. na Olimpijskim igrama u Atlanti. Komunikološka znanost razlikuje standardne statističke elemente od standardnih nestatističkih elemenata infografike, a osvrće se i na temeljne komunikacijske perspektive U praksi postoje određene vizualne zakonitosti kojih se treba pridržavati kada se radi o infografikama. Sve navedeno zaokruženo je opisom paralelnog procesa izrade iste infografike za različite tipove medija, nebitno jesu li statičkog ili dinamičnog karaktera.

infografika; vizualna komunikacija; informacija

nije evidentirano

engleski

Infographic in traditional and new media

nije evidentirano

infographic; visual communication; information

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31

05.10.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti