Infografika u tradicionalnim i novim medijima (CROSBI ID 355648)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Tomić, Miro
Plenković, Mario
Mustić, Daria
hrvatski
Infografika u tradicionalnim i novim medijima
Zbog prepoznavanja infografike kao pojednostavljenog vizualnog prikaza složenih podataka, procesa ili događaja, počela se masovno koristiti infografika, kako na televiziji i u novinama, tako i u novim medijima. Svoje korijene, u obliku kakav je danas poznat, vuče još iz razdoblja sredine 18. i početka 19. stoljeća, a vrhunac, bar što se tiče 20. stoljeća, doživljava 1996. na Olimpijskim igrama u Atlanti. Komunikološka znanost razlikuje standardne statističke elemente od standardnih nestatističkih elemenata infografike, a osvrće se i na temeljne komunikacijske perspektive U praksi postoje određene vizualne zakonitosti kojih se treba pridržavati kada se radi o infografikama. Sve navedeno zaokruženo je opisom paralelnog procesa izrade iste infografike za različite tipove medija, nebitno jesu li statičkog ili dinamičnog karaktera.
infografika; vizualna komunikacija; informacija
nije evidentirano
engleski
Infographic in traditional and new media
nije evidentirano
infographic; visual communication; information
nije evidentirano
Podaci o izdanju
31
05.10.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb