Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Emocionalni marketing u stvaranju marke "Starbucks" (CROSBI ID 355655)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Keserović, Goran Emocionalni marketing u stvaranju marke "Starbucks" / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2009

Podaci o odgovornosti

Keserović, Goran

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Emocionalni marketing u stvaranju marke "Starbucks"

U ovom radu opisuje se formula uspjeha Starbucksa, jedne od najpoznatijih prodavaonica kave u svijetu, i zašto uživa titulu jednog od najsavršenijih primjera emocionalnog marketinga. Cilj rada je analizirati kako Starbucksova marka utječe na emocije potrošača, koja su pravila u toj igri te koji je rizik emocionalne strategije.

Emocionalni marketing; marka "Starbucks"

nije evidentirano

engleski

Emotional marketing in creation of "Starbucks" brand

nije evidentirano

Emotional marketing; "Starbucks" brand

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31

02.10.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija