izvor podataka: crosbi
!
Emocionalni marketing u stvaranju marke "Starbucks" (CROSBI ID 355655)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Keserović, Goran
Emocionalni marketing u stvaranju marke "Starbucks" / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2009
Podaci o odgovornosti
Keserović, Goran
Grbac, Bruno
First, Ivana
hrvatski
Emocionalni marketing u stvaranju marke "Starbucks"
U ovom radu opisuje se formula uspjeha Starbucksa, jedne od najpoznatijih prodavaonica kave u svijetu, i zašto uživa titulu jednog od najsavršenijih primjera emocionalnog marketinga. Cilj rada je analizirati kako Starbucksova marka utječe na emocije potrošača, koja su pravila u toj igri te koji je rizik emocionalne strategije.
Emocionalni marketing; marka "Starbucks"
nije evidentirano
engleski
Emotional marketing in creation of "Starbucks" brand
nije evidentirano
Emotional marketing; "Starbucks" brand
nije evidentirano
Podaci o izdanju
31
02.10.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove