Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj promocije na izgradnju marke na farmaceutskom tržištu u Hrvatskoj (CROSBI ID 355657)

Ocjenski rad | diplomski rad

Randić, Ivana Utjecaj promocije na izgradnju marke na farmaceutskom tržištu u Hrvatskoj / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2009

Podaci o odgovornosti

Randić, Ivana

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Utjecaj promocije na izgradnju marke na farmaceutskom tržištu u Hrvatskoj

Cilj ovog rada je znanstvenim metodama dokazati važnost promocije i medija pri izgradnji marke, te stvoriti uporišne točke po kojima će se i u praktičnom smislu pridonijeti stvaranju marke na farmaceutskom tržištu, a time i unapređenju poslovnog razvoja.

Utjecaj promocije; izgradnja marke; farmaceutsko tržište

nije evidentirano

engleski

Promotion role in brand development at farmacy market in Croatia

nije evidentirano

Promotion role; brand development; farmacy market

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58

21.09.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija