izvor podataka: crosbi
!
Utjecaj promocije na izgradnju marke na farmaceutskom tržištu u Hrvatskoj (CROSBI ID 355657)
Ocjenski rad | diplomski rad
Randić, Ivana
Utjecaj promocije na izgradnju marke na farmaceutskom tržištu u Hrvatskoj / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2009
Podaci o odgovornosti
Randić, Ivana
Grbac, Bruno
First, Ivana
hrvatski
Utjecaj promocije na izgradnju marke na farmaceutskom tržištu u Hrvatskoj
Cilj ovog rada je znanstvenim metodama dokazati važnost promocije i medija pri izgradnji marke, te stvoriti uporišne točke po kojima će se i u praktičnom smislu pridonijeti stvaranju marke na farmaceutskom tržištu, a time i unapređenju poslovnog razvoja.
Utjecaj promocije; izgradnja marke; farmaceutsko tržište
nije evidentirano
engleski
Promotion role in brand development at farmacy market in Croatia
nije evidentirano
Promotion role; brand development; farmacy market
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58
21.09.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove