Predprovjera jednog pristupa dječjim kompetencijama (CROSBI ID 555731)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Sindik, Joško ; Oštrić, Suzana ; Kosanović, Anita ; Radenić, Nevenka ; Pavić, Maja
hrvatski
Predprovjera jednog pristupa dječjim kompetencijama
Izvršena je pilot-provjera pristupa dječjim kompetencijama iz kantona Bern kod djece u mješovitim dobnim skupinama Dječjeg vrtića « ; Trnoružica» ; u Zagrebu, primjenom Kataloga ciljeva učenja. Usprkos velikim dobnim razlikama djece te različito odabranim razinama za vrednovanje kompetencija, može se utvrditi da se djeca unutar određene odgojne grupe mogu razlikovati prema statusu razvijenosti pojedinih vrsta kompetencija. Mogu se utvrditi i veće razlike u rezultatima statusa dječjih kompetencija u tri područja na početku i kraju razdoblja njihovog specifičnog poticanja. Zbog karakteristika prigodno odabranog uzorka ispitanika, proizvoljnog izbora razine procjenjivanih kompetencija, te odsustva kontrolne grupe, rezultati ne omogućuju generalizaciju. Međutim, svejedno se može reći da Katalog ciljeva učenja može vjerojatno biti koristan instrument za praktični rad odgajatelja.
pilot; predškolski; djeca; razvoj
nije evidentirano
engleski
PILOT EXAMINATION OF THE ONE APPROACH TO CHILDREN'S COMPETENCES
nije evidentirano
pilot; preschool; children; development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
111-120.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova – međunarodni stručno-znanstveni skup Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi
Paragvaj, Smiljana
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru
978-953-7070-19-9
Podaci o skupu
Međunarodni stručno-znanstveni skup Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi
predavanje
12.10.2009-14.10.2009
Opatija, Hrvatska