Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Predprovjera jednog pristupa dječjim kompetencijama (CROSBI ID 555731)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Sindik, Joško ; Oštrić, Suzana ; Kosanović, Anita ; Radenić, Nevenka ; Pavić, Maja Predprovjera jednog pristupa dječjim kompetencijama // Zbornik radova – međunarodni stručno-znanstveni skup Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi / Paragvaj, Smiljana (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2009. str. 111-120

Podaci o odgovornosti

Sindik, Joško ; Oštrić, Suzana ; Kosanović, Anita ; Radenić, Nevenka ; Pavić, Maja

hrvatski

Predprovjera jednog pristupa dječjim kompetencijama

Izvršena je pilot-provjera pristupa dječjim kompetencijama iz kantona Bern kod djece u mješovitim dobnim skupinama Dječjeg vrtića &laquo ; Trnoružica&raquo ; u Zagrebu, primjenom Kataloga ciljeva učenja. Usprkos velikim dobnim razlikama djece te različito odabranim razinama za vrednovanje kompetencija, može se utvrditi da se djeca unutar određene odgojne grupe mogu razlikovati prema statusu razvijenosti pojedinih vrsta kompetencija. Mogu se utvrditi i veće razlike u rezultatima statusa dječjih kompetencija u tri područja na početku i kraju razdoblja njihovog specifičnog poticanja. Zbog karakteristika prigodno odabranog uzorka ispitanika, proizvoljnog izbora razine procjenjivanih kompetencija, te odsustva kontrolne grupe, rezultati ne omogućuju generalizaciju. Međutim, svejedno se može reći da Katalog ciljeva učenja može vjerojatno biti koristan instrument za praktični rad odgajatelja.

pilot; predškolski; djeca; razvoj

nije evidentirano

engleski

PILOT EXAMINATION OF THE ONE APPROACH TO CHILDREN'S COMPETENCES

nije evidentirano

pilot; preschool; children; development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

111-120.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova – međunarodni stručno-znanstveni skup Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi

Paragvaj, Smiljana

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru

978-953-7070-19-9

Podaci o skupu

Međunarodni stručno-znanstveni skup Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi

predavanje

12.10.2009-14.10.2009

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija