Odnosi roditelja i djece rane i predškolske dobi - kako ih unaprjeđivati? (CROSBI ID 39879)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ljubetić, Maja ; Tabain, Sanja
hrvatski
Odnosi roditelja i djece rane i predškolske dobi - kako ih unaprjeđivati?
U radu se autorice se bave pitanjem kvalitetne komunikacije kao temelja kvalitetnog odnosa roditelja i njihove djece rane i predškolske dobi. Pozivajući se na recentne domaće i strane izvore, ističe se uloga roditelja u djetetovu stjecanju vještina komuniciranja s okolinom, utjecaj funkcionalnih i disfunkcionalnih obitelji na zdrav i cjelovit razvoj i ponašanje djeteta te posebice, naglašava se značaj osvješćivanja i jačanja „ obiteljskih snaga“ u suočavanju obitelji s teškoćama. U radu se iznosi koncept „ pozitivnog roditeljstva“ temeljen na pravima djece i ne-nasilnom okruženju te se naglašava uloga i obveza odgajatelja i stručnih suradnika dječjeg vrtića u osnaživanju roditelja s ciljem stjecanja pedagoške kompetencije.
dijete, komunikacija, obitelj, odnosi, roditelj
nije evidentirano
engleski
Relationships between parents and children of early chilhood and pre-school age- how can they be improved?
nije evidentirano
child, communication, family, relationships, parent
nije evidentirano
Podaci o prilogu
165-175.
objavljeno
Podaci o knjizi
Interdisciplinarni pristup učenju : put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta : znanstvena monografija = Interdisciplinary approach to learning : a path to better qualita education of children : scientific monography
Vujičić, Lidija ; Duh, Matjaž
Rijeka: Grafika Zambelli
2009.
978-953-7070-20-5