Poslovna komunikacija u digitalnom okruženju (CROSBI ID 355851)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Zdilar, Mate
Plenković, Mario
Mustić, Daria
hrvatski
Poslovna komunikacija u digitalnom okruženju
Pojavom računala i informatičke tehnologije, poslovne komunikacije sve više koriste informatičku opremu i razvijene programe koji podržavaju takvu vrstu komuniciranja. Danas se već naširoko koristi termin e-poslovanje ili digitalne poslovne komunikacije. U tom kontekstu može se reći da naziv „ digitalni“ nije samo tehnički, već je i komunikološki pojam jer implicira niz proceduralnih promjena u tijeku bilo kojeg poslovnog procesa, a posljedično su vezane na digitalizaciju i informatizaciju. Razlikujemo govorno poslovno komuniciranje (razgovor, telefonski razgovor, sastanak, prezentacija, i sl.) i pisano poslovno komuniciranje (poslovno pismo, memorandum, telefaks, e-mail, web i chat). U radu se obrađuje poslovna komunikacija oblikovana pod utjecajem razvoja informacijsko-komunikacijske tehnologije, prvenstveno e-mail, web i chat, budući da taj vid digitalne komunikacije u poslovnom procesu postaje dominantan u odnosu na tradicionalne načine poslovnog komuniciranja.
poslovna komunikacija; novi mediji; tehnologija
nije evidentirano
engleski
Business communication in digital environment
nije evidentirano
business communication; new media; technology
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
12.10.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb