Bolonjski proces i promjene u ocjenjivanju matematičkih kolegija (CROSBI ID 556027)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Jurasić, Katica ; Dražić, Ivan
hrvatski
Bolonjski proces i promjene u ocjenjivanju matematičkih kolegija
Temeljem Bolonjske deklaracije iz 1999. godine u visokom školstvu Republike Hrvatske počele su se odvijati korijenite reforme u svim sferama obrazovnog procesa pa tako i u vrednovanju znanja studenata. U skladu s Bolonjskom deklaracijom sveučilišta su donijela nove pravilnike o ocjenjivanju na osnovi kojih svaki nositelj kolegija definira interna pravila o izvođenju nastave svojeg kolegija. Najveći dio promjena odnosi se na kontinuitet provjere znanja, širi spektar metoda provjere, usklađivanje s međunarodnim sustavom ocjena te uvođenje relativnog sustava ocjenjivanja. U ovom radu opisat će se implementacija Bolonjskog procesa u nekoliko matematičkih kolegija na različitim fakultetima Sveučilišta u Rijeci te Veleučilištu u Rijeci. Prikazat će se sve promjene koje se tiču i studenata i nastavnika u odnosu na stari sustav izvođenja nastave i vrednovanja studentskog znanja. Također će biti prikazani subjektivni i objektivni rezultati evaluacije novog načina rada.
Bolonjska deklaracija; Bolonjski proces; ocjenjivanje; visoko školstvo
nije evidentirano
engleski
Bologna process and the changes in the evaluation - mathematical courses
nije evidentirano
Bologna Declaration; Bologna Process; Assessment; Higher Education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
99-106.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Branka Antunović-Piton
Pula: Hrvatsko matematičko društvo - Podružnica Istra
Podaci o skupu
ŠESTI STRUČNO-METODIČKI SKUP "METODIKA NASTAVE MATEMATIKE U OSNOVNOJ I SREDNJOJ ŠKOLI"
predavanje
22.10.2009-24.10.2009
Pula, Hrvatska