Prava putnika u slučaju uskraćenog ukrcaja, otkazanog leta ili dužeg kašnjenja leta (II. dio) (CROSBI ID 156223)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Radionov, Nikoleta ; Kocijan, Iva
hrvatski
Prava putnika u slučaju uskraćenog ukrcaja, otkazanog leta ili dužeg kašnjenja leta (II. dio)
U slučaju uskraćenog ukrcaja, otkazanog leta ili dužeg kašnjenja leta u polasku putnici u zračnom prijevozu imaju prava propisana Izmjenama i dopunama Zakona o obveznim i stvarnopravnim odnosima u zračnom prometu iz 2008. godine. Ovisno o vrsti povrede, putnici imaju pravo na preusmjeravanje do odredišta ili povrat novca za putnu kartu i povrat u polazište, pravo na skrb (hrana, piće, telefon, fax, e-mail, hotel itd.) u zračnoj luci gdje je došlo do povrede te pravo na jednokratnu naknadu u iznosu od € 250-600. Sva ova prava putnici mogu ostvariti na letovima unutar područja Europskog zajedničkog zračnog prostora, u koje spadaju države EU, Hrvatska, Albanija, Bugarska, Bosna i Hercegovina, Makedonija, Crna Gora, Srbija, Rumunjska, Norveška, Island i Kosovo.
uskraćeni ukrcaj ; otkazani let ; kašnjenje ; zračni prijevoz ; prava putnika ; zaštita potrošača ; Uredba (EZ) 261/2004 ; ECAA ; ZOSOZP ; ECJ ; Wallentin-Hermann v. Alitalia
nije evidentirano
engleski
Passenger's rights in case of denied boarding, cancelled flight or long delays (part 2)
nije evidentirano
denied boarding ; cancelled flight ; delay ; air transport ; passenger's rights ; Regulation (EC) 261/2004 ; ECAA ; Wallentin-Hermann v. Alitalia
nije evidentirano