Internacionalizacija malih i srednjih poduzeća Republike Hrvatske (CROSBI ID 156462)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Škrtić, Marica ; Mikić, Mihaela
hrvatski
Internacionalizacija malih i srednjih poduzeća Republike Hrvatske
Ubrzani globalizacijski procesi, ekonomske i političke integracije, iznimno brz razvoj moderne tehnologije i novi načini komunikacije, otvorili su sasvim drugačije mogućnosti internacionalizacije malih i srednjih poduzeća. Za Hrvatsku, kao malu nacionalnu ekonomiju, u kojoj mala i srednja poduzeća čine 99, 4% ukupnog broja poduzeća, ovo je od posebnog značaja, jer proces internacionalizacije najčešće predstavlja jedinu mogućnost rasta i razvoja navedenih poduzeća, ali i gospodarskog prosperiteta nacionalne ekonomije kao cjeline. Utvrđivanje optimalne strategije nastupa na globalnom tržištu predstavlja izuzetno kompleksan i odgovoran posao, ali često upravo o njemu ovisi uspješnost procesa internacionalizacije malih i srednjih poduzeća. Iz navedenog razloga ovaj rad polazi od hipoteza da je za mala i srednja poduzeća, pored interneta, strategija pronalaženja poslovnih partnera u susjednim zemljama još uvijek najlakši, najčešći i najjeftiniji način internacionalizacije.
internacionalizacija; malo gospodarstvo; strategije izvoza
nije evidentirano
engleski
Internationalization of Croatian SMEs
nije evidentirano
internationalization; SMEs; export strategies
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60 (5/6)
2009.
290-311
objavljeno
0424-7558
Povezanost rada
Ekonomija