Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Značajni pedagozi i najvažnija pedagoška djela u Hrvatskoj tijekom 20. stoljeća (CROSBI ID 156556)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Matijević, Milan Značajni pedagozi i najvažnija pedagoška djela u Hrvatskoj tijekom 20. stoljeća // Napredak (Zagreb), 150 (2009), 3-4; 301-319

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan

hrvatski

Značajni pedagozi i najvažnija pedagoška djela u Hrvatskoj tijekom 20. stoljeća

Autor prikazuje djelovanje odabranih (najutjecajnijih) pedagoga na području Hrvatske tijekom dvadesetog stoljeća. Uz pomoć jedanaest umirovljenih sveučilišnih nastavnika (pedagoga) i jedne pojednostavljene varijante delphi metode došao je do liste od deset najutjecajnih pedagoga u Hrvatskoj u dvadesetom stoljeću. Kratko su prikazani njihovi životopisi te kritički razmatrani njihovi doprinosi pedagoškoj teoriji i praksi u Hrvatskoj. Vodeći pedagozi i znanstvenici u području pedagogije u 20. stoljeću su: Stjepan Basariček (1848. – 1918.), Stjepan Matičević (1880. – 1940.), Stjepan Pataki (1905. – 1953.), Pero Šimleša (1910. – 1988.), Martin Petančić (1910. – 1983.), Vilko Švajcer (1917. – 1992.), Vladimir Poljak (1920. – 1998.), Vladimir Mužić (1925.), Ante Vukasović (1929.), Vladimir Jurić (1937.). Suradnici u ovom delphi projektu su omogućili i stvaranje liste od dvanaest knjiga za koje se može procijeniti da su imale velik utjecaj na pedagogijsku znanost i osposobljavanje pedagoga i nastavnika za potrebe hrvatskog školstva u dvadesetom stoljeću.

pedagogija; pedagozi; Hrvatska; povijest pedagogije

nije evidentirano

engleski

Important Pedagogues and the Most Important Pedagogy books in Croatia in the 20th Century

nije evidentirano

Pedagogy; Pedagogues; Croatia; History of pedagogy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

150 (3-4)

2009.

301-319

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija