Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pripremanje učitelja za nastavu: dileme i pristupi (CROSBI ID 556499)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Radovanović, Diana ; Matijević, Milan Pripremanje učitelja za nastavu: dileme i pristupi // Curriculums of early and compulsory education / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 51-62

Podaci o odgovornosti

Radovanović, Diana ; Matijević, Milan

hrvatski

Pripremanje učitelja za nastavu: dileme i pristupi

Nastava predstavlja zajednički rad učitelja i učenika. Za taj rad se pripremaju učitelji i učenici. Nastava kao dinamičan proces podrazumijeva dogovor i plan rada, zatim ostvarivanje planiranih aktivnosti te (zajedničko) vrednovanje ostvarenih aktivnosti i postignutih rezultata. Smatra se da dobar plan i temeljita priprema predstavljaju polovinu uspjeha svakog radnog projekta. U hrvatskim državnim školama još uvijek se vode rasprave o tome trebaju li učitelji za svaki nastavni sat imati napisan plan svog rada s učenicima. Mnogi učitelji to godinama rade, ali ne vide u tome neki smisao. Negoduju, ali školski nadzornici i školski ravnatelji zahtijevaju napisane pripreme. Koliko je to stvarna potreba i garancija kvalitetnog nastavnog procesa? Koliko se nastavu kao živi proces može i smije do u detalje predvidjeti? U školama koje slijede neke alternativne pedagogije (npr. Montessori, Waldorfska škola, Celestin Freinet) odnos prema tom pitanju, odnosno uopće odnos prema pripremanju nastave je bitno različit od onog koji je godinama na sceni u hrvatskim školama. Učitelji se mnogo pripremaju, ali ne pišu metodičke scenarije za svaki nastavi sat odnosno aktivnost. Iz tih pedagogija možemo mnogo naučiti te promijeniti praksu i pristup tom važnom pedagoškom poslu u državnim školama.

učitelji; pripremanje za nastavu; osnovna škola; obvezno školovanje; alterantivne škole; Montessori pedagogija; Celestin Freinet

nije evidentirano

engleski

Teacher preparation for teaching: dilemmas and approuches

nije evidentirano

teachers; teaching preparation; plan of teaching activities; elementary school; compulsory education; alternative schools; Montessori pedagogy; Celestin Freinet

nije evidentirano

Podaci o prilogu

51-62.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Curriculums of early and compulsory education

Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-24-3

Podaci o skupu

3rd scientific research symposium Curriculums of the early and compulsory education

predavanje

12.11.2009-14.11.2009

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija