Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj aktivnog učenja projektima i terenskom nastavom na uspješnost, motivaciju i stavove učenika (CROSBI ID 556545)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Lukša, Žaklin ; Kerić, Elma ; Radanović, Ines ; Garašić, Diana Utjecaj aktivnog učenja projektima i terenskom nastavom na uspješnost, motivaciju i stavove učenika // Zbornik sažetaka, 3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ECNSI-2009 / Vijtiuk, Nada, Šiljković, Željka (ur.). 2009. str. 14-x

Podaci o odgovornosti

Lukša, Žaklin ; Kerić, Elma ; Radanović, Ines ; Garašić, Diana

hrvatski

Utjecaj aktivnog učenja projektima i terenskom nastavom na uspješnost, motivaciju i stavove učenika

Cilj istraživanja bio je utvrditi koliko aktivno uključivanje učenika u nastavu (kroz projekte, nastavu u prirodi i korištenje grupnog rada i rada u parovima) utječe na kvalitetu stečenih znanja, te na motivaciju i stav učenika prema projektnoj nastavi. Istraživanje je provedeno na uzorku od 64 učenika u tri šesta odjeljenja u osnovnoj školi A.B. Šimića u Zagrebu. Učenici su podijeljeni u eksperimentalnu i kontrolnu skupinu. Eksperimentalna skupina je nastavnu jedinicu Listopadna šuma obradila uz projektnu nastavu te korištenjem grupnog, samostalnog i rada u parovima. Kontrolna skupina koristila je klasičan frontalni oblik rada. Od instrumenata za prikupljanje podataka korištena su tri testa za provjeru znanja i anketa za učenike. Testiranje je provedeno prije eksperimenta i nakon svakog provedenog projekta, a anketiranje učenika nakon provedenog eksperimenta. Rezultati pokazuju povećanu motivaciju ali i uspješnost učenika u projektnoj nastavi, a posebno u projektu koji uključuje nastavu u prirodi. Svaki oblik rada koji im omogućuje slobodu istraživanja i rada izvan učionice doživljavaju pozitivno. Rezultati istraživanja potvrđuju potrebu korištenja projektne nastave uz naglasak na boravak učenika u prirodi i korištenje različitih oblika rada koji potiču aktivnost učenika. Na taj način značajno bi se povećalo i zadovoljstvo učenika ali i njihova uspješnost u učenju.

projektna nastava; terenska nastava; aktivni oblici rada

nije evidentirano

engleski

Impact of project and field teaching on motivation and performance of students

nije evidentirano

project teaching; field teaching; active forms of work; learning success; motivation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

14-x.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka, 3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ECNSI-2009

Vijtiuk, Nada, Šiljković, Željka

978-953-7210-26-7

Podaci o skupu

3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ECNSI-2009, simpozij Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti za društvo znanja

predavanje

12.11.2009-13.11.2009

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija