Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Leksičko-semantičke kompetencije učenika za stvaranje sinonimskih nizova u prvom razredu (CROSBI ID 556546)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Turza-Bogdan, Tamara ; Ciglar, Vesna Leksičko-semantičke kompetencije učenika za stvaranje sinonimskih nizova u prvom razredu // Konferencijski zbornik Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.). Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 261-273

Podaci o odgovornosti

Turza-Bogdan, Tamara ; Ciglar, Vesna

hrvatski

Leksičko-semantičke kompetencije učenika za stvaranje sinonimskih nizova u prvom razredu

Cilj je leksičko-semantičkih vježbi odabir odgovarajućih riječi u različitim komunikacijskim situacijama. Usvajanjem, uvježbavanjem i utvrđivanjem značenja riječi razvija se komunikacijska kompetencija učenika koja mu pomaže u jezičnome izražavanju. Upravo se zbog toga vježbe sa sinonimima u nastavi Hrvatskoga jezika moraju provoditi što češće i u mlađim razredima osnovne škole. Pri tome valja povezivati sadržaj vježbi s djetetovim stvarnim iskustvom i neposrednom okolinom. U radu se istražuju učenikove mogućnosti stvaranja sinonimskih nizova na početku školovanja. Istraživanje uključuje upotrebu sinonima učenika prvog razreda u različitim komunikacijskim situacijama. U interpretaciji rezultata uspoređuju se rezultati postignuti u različitim skupinama koje su određene prema zadanoj komunikacijskoj situaciji. Na temelju dobivenih rezultata zaključuje se o mogućim metodičkim strategijama za razvijanje leksičko – semantičkih kompetencija učenika u stvaranju i upotrebi sinonimskih nizova od prvog razreda osnovne škole.

komunikacijska kompetencija; sinonimi; prvi razred; vježbe

Znanstveni rad u zborniku skupa s međunarodnom recenzijom

engleski

Lexical and semantic competences of pupils for developing synonymous suquences in the firsth grade

nije evidentirano

communicative competence; synonyms; first grade; tasks

nije evidentirano

Podaci o prilogu

261-273.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Konferencijski zbornik Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2

Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante

Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-18-2

Podaci o skupu

Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup "Rano učenje hrvatskoga jezika 2"

predavanje

13.11.2008-14.11.2008

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija