Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja. (CROSBI ID 156654)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Gvozdanović, Anja
hrvatski
Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja.
Iako je knjiga maloga opsega, autor je uspio na intrigantan način potaknuti akademsku raspravu o neuralgičnim točkama današnjega obrazovnog i znanstvenoga procesa. Svaki problem kojim se Liessmann ovdje pozabavio zahtijeva niz dodatnih elaboracija, analiza i argumentacija, no njegov autoritet dugogodišnjega profesora kulturne filozofije, društvenih teorija i teorija medija zahtijeva da se ovoj knjizi posveti dužna pozornost. Prije svega, namijenjena je akademskoj zajednici i istraživačima, kreatorima znanstvene i obrazovne politike te predstavnicima medija koji meritorno žele pratiti zbivanja na obrazovnom i znanstvenom planu. Liessmann na uvjerljiv način obrazlaže svoje teze te piše sažeto i tečno pa je knjiga razumljiva širokom krugu čitatelja koji su neposredno, ali i posredno, povezani s obrazovnoznanstvenim sustavom.
kritika društva znanja; bolonjski proces
nije evidentirano
engleski
The Theory of Miseducation
nije evidentirano
critique of knowledge society; bologna process
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Sociologija