Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja. (CROSBI ID 156654)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Gvozdanović, Anja Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja. // Sociologija i prostor, 47 (2009), 2; 207-211

Podaci o odgovornosti

Gvozdanović, Anja

hrvatski

Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja.

Iako je knjiga maloga opsega, autor je uspio na intrigantan način potaknuti akademsku raspravu o neuralgičnim točkama današnjega obrazovnog i znanstvenoga procesa. Svaki problem kojim se Liessmann ovdje pozabavio zahtijeva niz dodatnih elaboracija, analiza i argumentacija, no njegov autoritet dugogodišnjega profesora kulturne filozofije, društvenih teorija i teorija medija zahtijeva da se ovoj knjizi posveti dužna pozornost. Prije svega, namijenjena je akademskoj zajednici i istraživačima, kreatorima znanstvene i obrazovne politike te predstavnicima medija koji meritorno žele pratiti zbivanja na obrazovnom i znanstvenom planu. Liessmann na uvjerljiv način obrazlaže svoje teze te piše sažeto i tečno pa je knjiga razumljiva širokom krugu čitatelja koji su neposredno, ali i posredno, povezani s obrazovnoznanstvenim sustavom.

kritika društva znanja; bolonjski proces

nije evidentirano

engleski

The Theory of Miseducation

nije evidentirano

critique of knowledge society; bologna process

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47 (2)

2009.

207-211

objavljeno

1846-5226

1849-0387

Povezanost rada

Sociologija