Marketing društveno poželjnog ponašanja: čimbenik razvoja sportsko – rekreacijske aktivnosti mladih (CROSBI ID 556596)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno ; Vujičić, Maja
hrvatski
Marketing društveno poželjnog ponašanja: čimbenik razvoja sportsko – rekreacijske aktivnosti mladih
Bavljenje sportsko – rekreacijskim aktivnostima važno je za zdravlje čovjeka neovisno o životnoj dobi te predstavlja njegovu vitalnu potrebu. Tjelesne aktivnosti, koje se organizirano izvode radi unaprjeđivanja zdravlja, nužne su za kvalitetnije funkcioniranje mladih i utječu na njihovu kvalitetu života. Danas, u dinamičnim uvjetima življenja, tjelesne aktivnosti koje mlade osobe organizirano izvode radi unapređivanja kvalitete života su nedostatne. Smatra se, da je svijest o važnosti bavljenja sportsko- rekreacijskim aktivnostima kao odrednice društveno poželjnog ponašanja nedovoljno razvijena i da su nužne intervencije društvene zajednice temeljene na implementaciji marketinške koncepcije. S tim u vezi cilj je ovog rada analizirati postojeće stanje, utvrditi razloge takvog stanja, definirati aktivnosti koje je potrebno poduzeti za promjenu odnosa prema sportsko –rekreacijskim aktivnostima kojima se utječe na kvalitetu života. Polazište u istraživanju vezuje se za postavku da u širenju bavljenja sportsko – rekreacijskim aktivnostima ključnu ulogu ima implementacija koncepcije marketinga društveno poželjnog ponašanja.
sportsko – rekreacijske aktivnosti ; kvaliteta života ; marketing društveno poželjnog ponašanja ; društvena zajednica
Extedned abstracts dostupan je u Knjizi sazetaka XXI. CROMAR congress - Marketing as a factor of sustainable development. ISBN: 978-953-253-063-6
engleski
Social marketing: development determinant of youth sport-recreation activity
nije evidentirano
sport-recreation activities ; quality of life ; social marketing ; society
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-8.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Marketing kao čimbenik održivog razvitka
Leko Šimić, Mirna
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
978-953-253-065-0
Podaci o skupu
Marketing kao čimbenik održivog razvitka, XXI. kongres CROMAR-a
predavanje
08.10.2009-10.10.2009
Osijek, Hrvatska