Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing društveno poželjnog ponašanja: čimbenik razvoja sportsko – rekreacijske aktivnosti mladih (CROSBI ID 556596)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Grbac, Bruno ; Vujičić, Maja Marketing društveno poželjnog ponašanja: čimbenik razvoja sportsko – rekreacijske aktivnosti mladih // Marketing kao čimbenik održivog razvitka / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009. str. 1-8

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno ; Vujičić, Maja

hrvatski

Marketing društveno poželjnog ponašanja: čimbenik razvoja sportsko – rekreacijske aktivnosti mladih

Bavljenje sportsko – rekreacijskim aktivnostima važno je za zdravlje čovjeka neovisno o životnoj dobi te predstavlja njegovu vitalnu potrebu. Tjelesne aktivnosti, koje se organizirano izvode radi unaprjeđivanja zdravlja, nužne su za kvalitetnije funkcioniranje mladih i utječu na njihovu kvalitetu života. Danas, u dinamičnim uvjetima življenja, tjelesne aktivnosti koje mlade osobe organizirano izvode radi unapređivanja kvalitete života su nedostatne. Smatra se, da je svijest o važnosti bavljenja sportsko- rekreacijskim aktivnostima kao odrednice društveno poželjnog ponašanja nedovoljno razvijena i da su nužne intervencije društvene zajednice temeljene na implementaciji marketinške koncepcije. S tim u vezi cilj je ovog rada analizirati postojeće stanje, utvrditi razloge takvog stanja, definirati aktivnosti koje je potrebno poduzeti za promjenu odnosa prema sportsko –rekreacijskim aktivnostima kojima se utječe na kvalitetu života. Polazište u istraživanju vezuje se za postavku da u širenju bavljenja sportsko – rekreacijskim aktivnostima ključnu ulogu ima implementacija koncepcije marketinga društveno poželjnog ponašanja.

sportsko – rekreacijske aktivnosti ; kvaliteta života ; marketing društveno poželjnog ponašanja ; društvena zajednica

Extedned abstracts dostupan je u Knjizi sazetaka XXI. CROMAR congress - Marketing as a factor of sustainable development. ISBN: 978-953-253-063-6

engleski

Social marketing: development determinant of youth sport-recreation activity

nije evidentirano

sport-recreation activities ; quality of life ; social marketing ; society

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-8.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Marketing kao čimbenik održivog razvitka

Leko Šimić, Mirna

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

978-953-253-065-0

Podaci o skupu

Marketing kao čimbenik održivog razvitka, XXI. kongres CROMAR-a

predavanje

08.10.2009-10.10.2009

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice