Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interkulturalna kompetencija i perspektive cjeloživotnog obrazovanja nastavnika (CROSBI ID 556617)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Bedeković, Vesna Interkulturalna kompetencija i perspektive cjeloživotnog obrazovanja nastavnika. 2009

Podaci o odgovornosti

Bedeković, Vesna

hrvatski

Interkulturalna kompetencija i perspektive cjeloživotnog obrazovanja nastavnika

Polazeći od realnosti da škole postaju stjecištima različitih kultura i jezika, razvoj odnosa prema kulturno drugačijim učenicima postaje ključnim čimbenikom suočavanja s neminovnim promjenama uzrokovanima prijelazom jedinstvenih monokulturalnih u kulturno pluralne zajednice. Trajna potreba za prilagodbom europskog prostora obrazovanja koji nastoji stvoriti konkurentnost i sposobnost djelotvornog odgovora na izazove globalizacijskih procesa implicira kompetencijski pristup temeljen na ishodima učenja kao osnovnu polaznicu obrazovanja budućih nastavnika od kojih se očekuje da budu moderatori interkulturalnih odnosa, dok jačanje interkulturalnog identiteta i razvijanje interkulturalne kompetencije čine nezaobilazne komponente cjeloživotnog obrazovanja nastavnika prilagođenog potrebama i izazovima suvremenog društva.

multikulturalno društvo; interkulturalizam; interkulturalni identitet; interkulturalna kompetencija; cjeloživotno obrazovanje nastavnika

nije evidentirano

engleski

Intercultural competence and prospects of teachers lifelong learning

nije evidentirano

multicultural society; interculturalism; intercultural identity; intercultural competence; teachers lifelong learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2009.

nije evidentirano

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole"

pozvano predavanje

04.09.2009-06.09.2009

Brijuni, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija