Interkulturalna kompetencija i perspektive cjeloživotnog obrazovanja nastavnika (CROSBI ID 556617)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Bedeković, Vesna
hrvatski
Interkulturalna kompetencija i perspektive cjeloživotnog obrazovanja nastavnika
Polazeći od realnosti da škole postaju stjecištima različitih kultura i jezika, razvoj odnosa prema kulturno drugačijim učenicima postaje ključnim čimbenikom suočavanja s neminovnim promjenama uzrokovanima prijelazom jedinstvenih monokulturalnih u kulturno pluralne zajednice. Trajna potreba za prilagodbom europskog prostora obrazovanja koji nastoji stvoriti konkurentnost i sposobnost djelotvornog odgovora na izazove globalizacijskih procesa implicira kompetencijski pristup temeljen na ishodima učenja kao osnovnu polaznicu obrazovanja budućih nastavnika od kojih se očekuje da budu moderatori interkulturalnih odnosa, dok jačanje interkulturalnog identiteta i razvijanje interkulturalne kompetencije čine nezaobilazne komponente cjeloživotnog obrazovanja nastavnika prilagođenog potrebama i izazovima suvremenog društva.
multikulturalno društvo; interkulturalizam; interkulturalni identitet; interkulturalna kompetencija; cjeloživotno obrazovanje nastavnika
nije evidentirano
engleski
Intercultural competence and prospects of teachers lifelong learning
nije evidentirano
multicultural society; interculturalism; intercultural identity; intercultural competence; teachers lifelong learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2009.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole"
pozvano predavanje
04.09.2009-06.09.2009
Brijuni, Hrvatska