Algoritam za brzo iscrtavanje i sjenčanje poligona (CROSBI ID 556633)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mihajlović, Saša ; Mihajlović, Željka ; Urh, Zoran
hrvatski
Algoritam za brzo iscrtavanje i sjenčanje poligona
U radu je opisan postupak brzog iscrtavanja poligona. U sam postupak iscrtavanja ukomponirano je sjenčanje i skrivanje površina metodom Z-spremnika. Time je ostvaren cjelokupan prikaz 3D poligona. Osnovna metoda koja je korištena u postupku iscrtavanja poligona, sjenčanja i skrivanja ploha je DDA metoda. Postupak se zasniva na cjelobrojnoj aritmetici. Prednost ovakvog načina sjenčanja je u brzini i mogućnosti sklo¬povske implementacije.
računarska grafika; sjenčanje poligona; Z-buffer; DDA algoritam
nije evidentirano
engleski
The Algorithm for Fast Rendering and Shading of Polygons
nije evidentirano
Computer graphics; Shading; Z-buffer; DDA-algorithm
nije evidentirano
Podaci o prilogu
345-352.
1991.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Ohrid:
86-80509-03-5
Podaci o skupu
The 35th Conference of Electronics, Telecommunications, Automation and Nuclear Engineering
predavanje
03.06.1991-07.06.1991
Ohrid, Sjeverna Makedonija