Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strateško pozicioniranje "Glas Istre" d.o.o. (CROSBI ID 356112)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Juričić, David Strateško pozicioniranje "Glas Istre" d.o.o. / Mencer, Ivan (mentor); Jelenc, Lara (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2009

Podaci o odgovornosti

Juričić, David

Mencer, Ivan

Jelenc, Lara

hrvatski

Strateško pozicioniranje "Glas Istre" d.o.o.

U suvremenim uvjetima rada prilagođavanje poduzeća promjenama potreba kupaca postaje neophodno. U radu je analizirana tendencija kretanja novina "Glas Istre", analizirana je zastupljenost konkurenata na tržištu, te karakteristike potrošača kako bi se otkrili prioriteti i načini ponašanja u kupnji.

Značenje razvoja proizvoda; strateško pozicioniranje; strategija razvoja proizvoda; razvoj proizvoda na primjeru poduzeća Glas Istre d.o.o.

nije evidentirano

engleski

Strategic Positioning of "Glas Istre" Ltd.

nije evidentirano

Meaning of Product Development; strategic Positioning; Strategy Product Development; Product development on the Example of the Company Glas Istre Ltd.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23

01.09.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija