Strateško pozicioniranje "Glas Istre" d.o.o. (CROSBI ID 356112)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Juričić, David
Mencer, Ivan
Jelenc, Lara
hrvatski
Strateško pozicioniranje "Glas Istre" d.o.o.
U suvremenim uvjetima rada prilagođavanje poduzeća promjenama potreba kupaca postaje neophodno. U radu je analizirana tendencija kretanja novina "Glas Istre", analizirana je zastupljenost konkurenata na tržištu, te karakteristike potrošača kako bi se otkrili prioriteti i načini ponašanja u kupnji.
Značenje razvoja proizvoda; strateško pozicioniranje; strategija razvoja proizvoda; razvoj proizvoda na primjeru poduzeća Glas Istre d.o.o.
nije evidentirano
engleski
Strategic Positioning of "Glas Istre" Ltd.
nije evidentirano
Meaning of Product Development; strategic Positioning; Strategy Product Development; Product development on the Example of the Company Glas Istre Ltd.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
23
01.09.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka