Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja (CROSBI ID 156721)

Prilog u časopisu | stručni rad

Citković, Sandra Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja // Zrno (Zagreb), 111-112 (2009), 85-86; 26-27

Podaci o odgovornosti

Citković, Sandra

hrvatski

Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja

Oglašivači su svjesni činjenice da su djeca važan dio potrošačkog društva. Stoga je raspon proizvoda i usluga usmjerenih na ovu populaciju u stalnom porastu. Oglašavanje na djecu ne utječe nužno izravno i odmah, ali može odigrati značajnu ulogu u potrošačkoj socijalizaciji djeteta, učeći ga potrošačkim vrijednostima i načinima njihova zadovoljavanja. Osim razvoja konzumerizma, reklame snažno potiču sociokulturni razvoj djeteta u određenom smjeru.

televizija; reklame; djeca kao potrošači; medijska pismenost

nije evidentirano

engleski

Children and Commercials: Creating Values and Desires

nije evidentirano

television; commercials; children as consumers; media literacy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

111-112 (85-86)

2009.

26-27

objavljeno

0353-636X

Povezanost rada

Pedagogija