Drevna Lujzijana, turistički brend 21. stoljeća (CROSBI ID 156729)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Kušen, Eduard ; Tomljenović, Renata
hrvatski
Drevna Lujzijana, turistički brend 21. stoljeća
U članku su prikazani rezultati prvog gospodarskog vrednovanja legendarne ceste Lujzijane u okviru njenog korištenja u kompleksnoj turističkoj ponudi ; jednom kao povijesna cesta u užem smislu, a drugi put, kao pojasne ruralne destinacije, koja se uz nju razvija. Prikazana je i evaluacija svih atrakcija i ostalih resursa na trasi kao i njenom širen okruženju, te vizija i tržišno pozicioniranje tog novog ‘’turističkog proizvoda’’. Lujzijanu valja shvatiti kao spomenik cestovnog graditeljstva i prvorazredni kulturno-turistički resurs. Ovdje leži njezina primarna atraktivnost. Međutim, uspjeh ovog projekta na turističkom tržištu ovisi o sustavu pretvaranja trase Lujzijane u integrirani turistički itinerer, s odgovarajućim pričama I doživljajima, uređenim uporištima u prostoru , odgovarajućom interpretacijom te uspostavljenom turističkom ponudom u njezinom širem prostoru.
Lujzijana; turizam; turistički proizvod; turistički itinerer
nije evidentirano
engleski
Ancient Lujzijana, tourism brand of 21st century
nije evidentirano
Lujzijana; tourism; travel product; travel itinerary
nije evidentirano