Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Drevna Lujzijana, turistički brend 21. stoljeća (CROSBI ID 156729)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Kušen, Eduard ; Tomljenović, Renata Drevna Lujzijana, turistički brend 21. stoljeća // Ceste i mostovi, 55 (2009), 2; 68-81

Podaci o odgovornosti

Kušen, Eduard ; Tomljenović, Renata

hrvatski

Drevna Lujzijana, turistički brend 21. stoljeća

U članku su prikazani rezultati prvog gospodarskog vrednovanja legendarne ceste Lujzijane u okviru njenog korištenja u kompleksnoj turističkoj ponudi ; jednom kao povijesna cesta u užem smislu, a drugi put, kao pojasne ruralne destinacije, koja se uz nju razvija. Prikazana je i evaluacija svih atrakcija i ostalih resursa na trasi kao i njenom širen okruženju, te vizija i tržišno pozicioniranje tog novog ‘’turističkog proizvoda’’. Lujzijanu valja shvatiti kao spomenik cestovnog graditeljstva i prvorazredni kulturno-turistički resurs. Ovdje leži njezina primarna atraktivnost. Međutim, uspjeh ovog projekta na turističkom tržištu ovisi o sustavu pretvaranja trase Lujzijane u integrirani turistički itinerer, s odgovarajućim pričama I doživljajima, uređenim uporištima u prostoru , odgovarajućom interpretacijom te uspostavljenom turističkom ponudom u njezinom širem prostoru.

Lujzijana; turizam; turistički proizvod; turistički itinerer

nije evidentirano

engleski

Ancient Lujzijana, tourism brand of 21st century

nije evidentirano

Lujzijana; tourism; travel product; travel itinerary

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55 (2)

2009.

68-81

objavljeno

0411-6380

Povezanost rada

Ekonomija, Demografija