Autogram (CROSBI ID 6787)

Autorska knjiga | ostalo

Lah, Nataša Autogram. Rijeka: Adamić ; Društvo povjesničara umjetnosti Rijeke, Istre i Hrvatskog primorja, 2004

Lah, Nataša

Autogram

Knjiga 'Autogram' obuhvaća sažete preglede djelovanja i razgovore s likovnim umjetnicima, povjesničarima umjetnosti, arhitektima i dizajnerima koji su u tiskanim medijima objavljivani u razdoblju od 1995. do 2004. godine. Svaki razgovor prate osnovni podatci o stručnom radu autora i reprodukcija po jednoga rada. Autore povezuje prisutnost na riječkoj kulturnoj sceni i sceni regije, koji su svojim djelovanjem obilježili umjetničko i kulturno stvaralaštvo posljeratnog razdoblja na tom području. Autori su grupirani po matičnim područjima djelovanja. Rijeka: Zlatko Kutnjak, Dalibor Laginja, Mate Solis, Vjekoslav Vojo Radoičić, Ivan Balažević, Dunja Demartini i Davor Katunar, Krešo Kovačiček, Ranko Dokmanović, Sven Stilinović, Marijan Vejvoda, Vesna Rožman, Deni Šesnić, Daina Baumann Glavočić, Berislav valušek. Liburnija: Claudio Frank, Maja Arčanin, Melita Sorola Staničić, Siniša Majkus, Mirko Zrinšćak, Ljubo de Karina, Jasna Šikanja. Istra: Josip Diminić, Zdravko Milić, Marino Cettina, Branko Gulin i Pino Ivančić. Zagreb: Biserka Baretić, Miroslav Šutej, Edo Murtić, Đuro Seder, Mila Kumbatović, Nina Ivančić, Željko Kipke, Zlatko Kauzlarić Atač, Dušan Džamonja, Marija Ujević, Ivan Kožarić, Dalibor Martinis, Vlasta Delimar, Vladimir Dodig Trokut, Boris Cvjetanović, Nikola Polak, Penezić&Rogina, Njirić&Njirić, Melita Rački, Krešimir Zimonić, Zlatko Jakuš, Antun Maračić, Igor Zidić, Branka Stipančić, Zvonko Maković. Dalmacija: Vasko Lipovac, Matko Trebotić, Dalibor Stošić, Smiljan Gluščević. Gosti: Franjo Likar, Zdravko Lozar, Frank Horvat, Melita Falamić, Miljenko Licul, Marina Abramović, Jusuf Hadžifejzović, Marko Pogačnik, Jack Pierson, Andres Serrano, Keiichi Tahara, Andrej Medved, Stane Bernik, Ide van Heiningen

intervju; likovni umjetnici; fotografi; scenografi; arheolozi; povjesničari umjetnosti; arhitekti; dizajneri

Autograph

interview; visual artists; photographers; stage designers; archaeologists; art historians; architects; desingers