Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing plan Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela 2009.-2012. (CROSBI ID 764788)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Boranić Živoder, Snježana ; Telišman-Košuta, Neda ; Čorak, Sanda ; Kovačević, Marina ; Miličević, Katarina Marketing plan Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela 2009.-2012. // Institut za turizam, Zagreb. 2009.

Podaci o odgovornosti

Boranić Živoder, Snježana ; Telišman-Košuta, Neda ; Čorak, Sanda ; Kovačević, Marina ; Miličević, Katarina

hrvatski

Marketing plan Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela 2009.-2012.

Marketinške aktivnosti jedno su od ključnih područja djelovanja Udruge obiteljskih i malih hotela. Marketing planom za razdoblje 2009.-2012. određuju se i sistematiziraju koraci koje je potrebno poduzeti kako bi se postigli razvojni, promocijski i prodajni ciljevi Udruge. Marketing plan razrađuje strateške odrednice Udruge: ciljeve, mjere i marketinške aktivnosti. Nakon postavljanja tržišnog identiteta Udruga OMH razrađuju se aktivnosti vezane uz podizanje kvalitete proizvoda, komunikacijske tehnike, prodajne tehnike te aktivnosti internog marketinga. Aktivnosti unapređenja kvalitete proizvoda daju smjernice za opće standarde kvalitete OMH, eko-standarde i proizvodne standarde. U komunikacijskim tehnikama razrađuju se promotivne konstante, web portal te odnosi s javnošću i oglašavanje. Prodajne tehnike uključuju on-line rezervacijske sustave i programe lojalnosti. Aktivnosti se dalje razrađuju prema koracima potrebnim za implementaciju. Projekt uključuje razradu kriterija za proizvodnu specijalizaciju hotela OMH te opis obilježja svake pojedine grupe.

Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela; marketing; turizam; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Marketing Plan of the Association of Family and Small Hotels of Croatia 2009 - 2012

nije evidentirano

Association of Family and Small Hotels of Croatia; marketing; tourism; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Institut za turizam, Zagreb

2009.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija