Marketing plan Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela 2009.-2012. (CROSBI ID 764788)
Druge vrste radova | elaborat/studija
Podaci o odgovornosti
Boranić Živoder, Snježana ; Telišman-Košuta, Neda ; Čorak, Sanda ; Kovačević, Marina ; Miličević, Katarina
hrvatski
Marketing plan Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela 2009.-2012.
Marketinške aktivnosti jedno su od ključnih područja djelovanja Udruge obiteljskih i malih hotela. Marketing planom za razdoblje 2009.-2012. određuju se i sistematiziraju koraci koje je potrebno poduzeti kako bi se postigli razvojni, promocijski i prodajni ciljevi Udruge. Marketing plan razrađuje strateške odrednice Udruge: ciljeve, mjere i marketinške aktivnosti. Nakon postavljanja tržišnog identiteta Udruga OMH razrađuju se aktivnosti vezane uz podizanje kvalitete proizvoda, komunikacijske tehnike, prodajne tehnike te aktivnosti internog marketinga. Aktivnosti unapređenja kvalitete proizvoda daju smjernice za opće standarde kvalitete OMH, eko-standarde i proizvodne standarde. U komunikacijskim tehnikama razrađuju se promotivne konstante, web portal te odnosi s javnošću i oglašavanje. Prodajne tehnike uključuju on-line rezervacijske sustave i programe lojalnosti. Aktivnosti se dalje razrađuju prema koracima potrebnim za implementaciju. Projekt uključuje razradu kriterija za proizvodnu specijalizaciju hotela OMH te opis obilježja svake pojedine grupe.
Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela; marketing; turizam; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Marketing Plan of the Association of Family and Small Hotels of Croatia 2009 - 2012
nije evidentirano
Association of Family and Small Hotels of Croatia; marketing; tourism; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Institut za turizam, Zagreb
2009.
nije evidentirano
objavljeno