50 godina : HDLU Rijeka (CROSBI ID 6790)

Autorska knjiga | ostalo

Cerovac, Branko ; Lah, Nataša, Valušek, Berislav 50 godina : HDLU Rijeka. Rijeka: Hrvatsko društvo likovnih umjetnika (HDLU) - Rijeka, 1997

Cerovac, Branko ; Lah, Nataša, Valušek, Berislav

50 godina : HDLU Rijeka

Monografija '50 godina HDLU Rijeka' obuhvaća pregled i stručni osvrt na rad strukovne udruge tijekom 50 godina njezina djelovanja, od osnutka do 1997. Poglavlje 'Deset šarenih godina' obuhvaće razdoblje sedamdesetih godina XX stoljeća i autore koji su obilježili taj period svojom istaknutom produkcijom i izložbenom djelatnošću. Obuhvaćene su slikarske, kiparske i foto sekcije unutar udruge, odnosno autori, abecednim redoslijedom: Ivan Balažević, Dragutin Barac, Emil Bobanović Ćolić, Jasna Bogdanović, Sonja Braović, josip Butković, Mate Čvrljak, Anton Depope, Ranko Dokmanović, Dražen Filipović, Claudio Frank, maja Franković, Heda Gartner, Slavko Grčko, Burhan Hadžialjević, Egon Hreljanović, Sanja Ipšić - Randić, Hari Ivančić, Fulvio Juričić, Zvonimir Kamenar, Ivan Kinkela, Ljubo de Karina, Bogomil Karlavaris, Mila Kumbatović, Milan legović, Branka Marčeta, Gianfranco Miksa, Zdravko Milić, Mladen Milotić, Franjo Molnar, Ivan Obrovac, Robert Pauletta, Vladimir Pavoković, Zvonimir Pliskovac, Vojo Radoičić, Varskrsije Ristić, Jasna Skorup Krneta, Mate Solis, Mauro stipanov, Dinko Svoboda, Goran Štimac, Bojan Šumonja, Žarko Violić, Rok Zelenko, Rikard Žic, Istog Žorž

Hrvatsko društvo likovnih umjetnika; Rijeka

Monografija je prateći projekt velikim izložbama u Rijeci (Muzej grada, Galerija Kortil, Galerija Juraj Klović) tijekom siječnja i veljače 1997. godine ; i Zagrebu (Dom hrvatskih likovnih umjetnika) tijekom veljače i ožujka 1997. godine. Umjesto ISBN-a, uveden je UKD i SIG. knjige Cipa Sveučilišne biblioteke u Rijeci. Članak autorica potpisuje u knjizi tadašnjim prezimenom Stipanov.

50 years : HDLU Rijeka

Croatian Association of Artist; Rijeka

Rijeka: Hrvatsko društvo likovnih umjetnika (HDLU) - Rijeka