Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kvaliteta poučavanja - karika koja nedostaje u reformama obrazovanja (CROSBI ID 157048)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Palekčić, Marko Kvaliteta poučavanja - karika koja nedostaje u reformama obrazovanja // Školske novine, 60 (2009), 14; 6-7

Podaci o odgovornosti

Palekčić, Marko

hrvatski

Kvaliteta poučavanja - karika koja nedostaje u reformama obrazovanja

U radu se polazi od postavke da je osiguranje kvalitete nastave ponajprije zadaća škole. Kvaliteta nastave ovisi o kvaliteti ili profesionalnim kompetencijama nastavnika. Otuda važnost kvalitetnog koncepta obrazovanja i izobrazbe nastavnika u provedbi bilo koje reforme obrazovanja. To potvrđuju i istraživanja o tome kako najuspješniji školski sustavi postaju vrhunski. Kvaliteta poučavanja pokazuje se kao odlučujući faktor uspješnosti obrazovnih sustava zemalja čiji učenici postižu najboje rezultate u svijetu. Kvaliteta poučavanja je ona karika koja nedostaje u reformama obrazovanja. Otuda je odnos nastave, znanja i kompetencija učenika središnji teorijski i praktični problem u svim reformama obrazovanja. A svaki pokušaj reformiranja obrazovanja morao bi sadržavati primjeren odgovor na konceptualna i provedbena pitanja odnosa nastave (na sveučilišnoj razini), znanja (znanstvenih, stručnih i profesionalnih) i kompetencija (sadašnjih i budućih) budućih nastavnika.

kvaliteta poučavanja; obrazovne reforme; znanstvena istraživanja; kvaliteta obrazovanja nastavnika

Rad je nastao u okviru bilateralnog projekta između Hrvatske i Austrije pod naslovom: Motivation and interest in Higher Education - An Intercultural Approach"

engleski

Teaching quality - a missing link in the education reforms

nije evidentirano

teaching quality; education reforms; scientific research; quality of teacher education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60 (14)

2009.

6-7

objavljeno

0037-6531

Povezanost rada

Pedagogija