Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Država kao brend - Upravljanje nacionalnim identitetom (CROSBI ID 6811)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Skoko, Božo Država kao brend - Upravljanje nacionalnim identitetom. Zagreb: Matica hrvatska, 2009

Podaci o odgovornosti

Skoko, Božo

hrvatski

Država kao brend - Upravljanje nacionalnim identitetom

Knjiga se bavi imidžom države i njegovom ulogom u suvremenim međunarodnim političkim i gospodarskim odnosima te mogućnostima upravljanja njime. Autor definira i analizira pojmove nacionalnog identiteta i imidža te donosi bogat pregled dosadašnjih istraživanja na temu utjecaja imidža države na njezin politički i gospodarski položaj na svjetskoj sceni. Istražujući sve veću važnost imidža država u ostvarenju političkih, gospodarskih i drugih državnih interesa, analizira - kroz dostupne teorije i postojeća istraživanja - utjecaj imidža na postizanje vanjskopolitičkih ciljeva, jačanje izvoznih perspektiva te privlačenje stranih turista i ulagača, kao iznimno važna područja za napredak države. U tom kontekstu bavi se i fenomenom globalizacije kao poticateljem jačanja važnosti nacionalnog imidža, konceptom meke moći država, konceptom zemlje podrijetla, načinima i sredstvima komuniciranja država, odnosno kreiranjem države kao brenda, navodeći i veliki broj primjera iz svjetske prakse. Analizirajući ulogu odnosa s javnošću, marketinga i javne diplomacije u upravljanju nacionalnim identitetom i imidžom, autor u zasebnom poglavlju donosi jasne smjernice za stvaranje brenda suvremenih država. Kao što ističe recenzent dr. Dejan Verčič, ova knjiga je jedan od prvih preglednih radova posvećen toj važnoj problematici, ne samo u Hrvatskoj, nego i u svijetu. Upravljanje nacionalnim identitetom i imidžom – kao što ističe britanski teoretičar Simon Anholt – postaje primarnom vještinom vlada 21. stoljeća. Skoko nam u ovom djelu otkriva uzroke tog fenomena i daje jasne smjernice za snalaženje u novim okolnostima – zaključio je recenzent dr. Zoran Tomić.

država; identitet; imidž; brend; odnosi s javnošću; javna diplomacija

nije evidentirano

engleski

The country as a brand

nije evidentirano

country; identity; image; brand; public relations; public diplomacy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Matica hrvatska

2009.

978-953-150-865-0

250

Biblioteka Theoria;

objavljeno

Povezanost rada

Politologija