Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost općih razvojnih kompetencija i fonološke svjesnosti kod predškolske djece (CROSBI ID 157278)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Sindik, Joško, Pavić, Maja Povezanost općih razvojnih kompetencija i fonološke svjesnosti kod predškolske djece // Život i škola = Life and school, 22 (2009), 2; 62-77

Podaci o odgovornosti

Sindik, Joško, Pavić, Maja

hrvatski

Povezanost općih razvojnih kompetencija i fonološke svjesnosti kod predškolske djece

Glavni problem ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost između tri grupe varijabli: fonološke svjesnosti, djetetovih kompetencija za polazak u školu, te dva testa za pripremljenosti za polazak u osnovnu školu. Ispitan je prigodni uzorak sve predškolske djece koja su bili školski obveznici u idućoj školskoj godini (72), iz odgojnih skupina Dječjeg vrtića «Trnoružica» u Zagrebu, primjenom Upitnika fonološke svjesnosti (UFS), Santa Barbara zdravi start upitnik za odgajatelje (SBZSZO), Ravenovim progresivnim matricama u boji te Grafičkim testom perceptivne organizacije (Bender-Santucci). Utvrđena je značajna međusobna povezanost između sve tri grupe varijabli: fonološke svjesnosti, djetetovih kompetencija za polazak u školu, te neverbalne inteligencije i vizuomotornih sposobnosti. Međutim, daljnja istraživanja ovih povezanosti su neophodna, na većem uzorku ispitanika.

djeca; fonološka svjesnost; kompetencije; predškolski; validacija

nije evidentirano

engleski

Correlation between general development of competencies and phonological awareness in preschool children

nije evidentirano

children; phonologic awareness; competence; preschool; validation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

22 (2)

2009.

62-77

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija