Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoško-psihološko obrazovanje učitelja između realnosti i budućnosti (CROSBI ID 557362)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Zloković, Jasminka Pedagoško-psihološko obrazovanje učitelja između realnosti i budućnosti // Nastava i bolonjski proces.The teachings based on the Bologna Process. Zbornik radova sa 2.međunarodne interdisciplinarne stručno-naučne konferencije Nastava i bolonjski proces.The teachings based on the Bologna Process. Zbornik radova sa 2.međunarodne interdisciplinarne stručno-naučne konferencije / Hilčenko, Slavoljub (ur.). Subotica: Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača, Subotica, 2009. str. 231-237

Podaci o odgovornosti

Zloković, Jasminka

hrvatski

Pedagoško-psihološko obrazovanje učitelja između realnosti i budućnosti

Suvremenim promjenama i zahtjevima «novog» vremena valja prilagoditi i koncept obrazovanja (učenika) i učitelja. Razmatrajući neke aktualne pedagoške probleme djece i mladih ponekad stječe se dojam da je osim marginaliziranja odgojne uloge škole i proces cjeloživotnog obrazovanja i profesionalnog osposobljavanja učitelja «situiran» između «svijeta realnosti» i «daleke» budućnosti. Škola promiče razvoj, ali najčešće kroz «odgojno i emocionalno neutralni» kurikulum u kojem su osobne potrebe djece marginalizirane. Kreatori oficijelne obrazovne politike i školske kulture, te stručnog te pedagoško-psihološkog usavršavanja učitelja uglavnom ne bi se složili sa ovakvim ocjenama smatrajući da je sve učinjeno da bi se učenici u školama osjećali zadovoljni. Međutim, iako je stvoren «najbolji» formalni kurikulum (i formalna školska kultura), javlja se i onaj neformalni u kojima je (ne)moć nekih nastavnika izražena do te mjere da proizvode strah, različite oblike psihosocijalne bolesti ili povlačenje iz svijeta koji je okrutan. U svijetu se sve više prelazi sa tradicijskog modela stručnog usavršavanja i pedagoško-psihološkog obrazovanja na decentralizirani model koji polazi od stvarnih potreba i objektivnih mogućnosti učitelja i svih sudionika u procesu usavršavanja, kao i uvjeta u kojima se stručno usavršavanje odvija. Ulaganje u ljudske resurse i pedagoško-psihološko obrazovanje često čini se ipak nije shvaćeno kao bitan dio odgojno-obrazovnog procesa i kvalitetnih «promjena škole».

učitelji; roditelji; odgojne i socijalne kompetencije; pozitivni međugeneracijski odnosi; pedagoško-psihološko obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Pedagogical and psychological education of teachers between reality and the future

nije evidentirano

teachers; parents; educational and social competence; positive realtions ships; pedagogical and psihological educational

nije evidentirano

Podaci o prilogu

231-237.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nastava i bolonjski proces.The teachings based on the Bologna Process. Zbornik radova sa 2.međunarodne interdisciplinarne stručno-naučne konferencije Nastava i bolonjski proces.The teachings based on the Bologna Process. Zbornik radova sa 2.međunarodne interdisciplinarne stručno-naučne konferencije

Hilčenko, Slavoljub

Subotica: Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača, Subotica

978-86-87893-02-3

Podaci o skupu

Nastava i bolonjski proces. The teachings based on the Bologna Process

predavanje

15.05.2009-16.05.2009

Subotica, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija