Mogućnosti i koristi od praćenja razine gimnastičkih znanja kroz proces učenja (CROSBI ID 557404)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Delaš Kalinski, Sunčica ; Miletić, Đurđica ; Erceg, Tina
hrvatski
Mogućnosti i koristi od praćenja razine gimnastičkih znanja kroz proces učenja
Na uzorku od 44 učenice prvog razreda, koje su sudjelovale u eksperimentalnom programu iz sportske gimnastike unutar nastavnog procesa iz tjelesne i zdravstvene kulture, t-testom za zavisne uzorke istraživane su razlike u razini znanja stoja na lopaticama, u finalnoj točci procesa učenja i retencijskoj točci provjeravanja, koja je uslijedila sedam tjedana nakon prestanka provođenja eksperimentalnog programa. Na temelju rezultata istraživanja utvrđeno je postojanje statistički značajne razlike između istraživanih točaka, a na temelju vrijednosti aritmetičkih sredina tih točaka moguće je zaključiti da je tijekom retencijskog intervala došlo do numeričkog pada u vrijednostima razine istraživanog znanja (AS=3, 54) u odnosu na finalnu točku procesa učenja (AS=4, 05).
motoričko učenje; stoj na lopaticama; učenice; retencijski period; finalna točka procesa učenja; t-test za zavisne uzorke
nije evidentirano
engleski
Possibilities and benefits from monitoring level of gymnastic knowledges through the learning process
nije evidentirano
motor learning; candle stick; schoolgirls; retention period; final point of learning process; t-test for dependent samples
nije evidentirano
Podaci o prilogu
120-124.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
3. posebno usmjereni simpozij: Kineziološka edukacija-iskorak u budućnost
Prskalo, Ivan ; Findak, Vladimir ; Strel, Janko
Zagreb:
Podaci o skupu
3. Međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima
predavanje
12.11.2009-13.11.2009
Zadar, Hrvatska