Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako bi postupci marketinga mogli pomoći uvođenju rehabilitacije u zajednicu? (CROSBI ID 474456)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Jakšić, Mirka Kako bi postupci marketinga mogli pomoći uvođenju rehabilitacije u zajednicu? // Treći kongres s međunarodnim sudjelovanjem Management u zdravstvu. Zagreb, 1999. str. 23-24-x

Podaci o odgovornosti

Jakšić, Mirka

hrvatski

Kako bi postupci marketinga mogli pomoći uvođenju rehabilitacije u zajednicu?

Rehabilitacija u zajednici (RUZ) je program kojim se želi nakon provedene medicinske rehabilitacije osigurati što aktivnije sudjelovanje ljudi u životu njihove zajednice. Stručnjaci koji su pootaknuli ovu ideju analizirali su potrebe i odredili ciljeve. Program radi od početka 97. i pri njegovom provođenju sudjeluje osoblje primarne i sekundarne zdravstvene skrbi, socijalne skrbi, dobrovoljci. Pri ocjeni "tržišta" za predviđene aktivnosti analizom dosadašnjeg razvoja moglo se ustanoviti da su potrebe veće od mogućnosti i da se razvoj mora usmjeriti povezivanju, a ne kompeticiji s drugim stručnjacima koji raspolažu srodnim znanjem i sposobnostima. Ustanovljeno je također da se ne mogu primjeniti načela propagande kakva se primjenjuju u marketingu roba, već se valja usredotočiti na izgradnju povjerenja i odnosa, što je karakteristično za marketing stručnih postupaka i usluga. U radu je nakon analize ponašanja i mišljenja korisnika ustanovljeno da je bitan problem ne u pronalaženju korisnika, već u ostvarenju cjelokupnog programa. Pri tome važnu ulogu igra izgradnja "oglednog modela", kako za korisnike, tako i za osoblje i suradnike. Treba ispitati mišljenja korisnika i osoblja, te prema njima stalno revidirati strukturu i način provođenja usluga. Zaključak: Na primjeru malog opsega oglednog modela rehabilitacije u zajednici uočeni su osnovni problemi u uvođenju ovakvog modela rada u lokalnu zajednicud: nepoznavanje strukture i opsega problema osoba s onesposobljenjem u zajednici, pojava pasivnih "korisnika" nerealnih očekivanja, slaba komunikacija i podijeljenost interesa među stručnjacima, te tradicionalna nepovezanost osnovnih "servisa" u zajednici i tendencija da se na inicijativu gleda kao izvana nametnutu i opterećenje za samu zajednicu.

rehabilitacija u zajednici; marketing; odnosi

nije evidentirano

engleski

How can marketing help implementation of rehabilitation into community?

nije evidentirano

community based rehabilitation; marketing; relations

nije evidentirano

Podaci o prilogu

23-24-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Treći kongres s međunarodnim sudjelovanjem Management u zdravstvu

Zagreb:

Podaci o skupu

Treći kongres s međunarodnim sudjelovanjem Management u zdravstvu

predavanje

26.05.1999-29.05.1999

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita