izvor podataka: crosbi
!
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (IV) (CROSBI ID 157387)
Prilog u časopisu | stručni rad
Pavlek, Zvonimir
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (IV) // Suvremena trgovina (Zagreb), 34 (2009), 5-6; 20-22
Podaci o odgovornosti
Pavlek, Zvonimir
hrvatski
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (IV)
Može li se izmjeriti doživljaj, emocija? Čemu to? Kad planiramo akciju, moramo i mjeriti njezine učinke - kao što smo pokazali na modelu ROMI. Ali, sada je u pitanju nešto što vjerovatno nije bilo u sferi zanimanja po zakonima fizike i matematike. Zato se iz mehaničkih područja trebamo prebaciti u čuvstvena. Tada se postavlja pitanje: može li se to mjeriti?
mjerenje osjećaja; mjerenje iskustva
nije evidentirano
engleski
Satisfied, loyal and enchanted customers (IV)
nije evidentirano
measurement of sense; measurement of experience
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove
Povezani projekti