Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (IV) (CROSBI ID 157387)

Prilog u časopisu | stručni rad

Pavlek, Zvonimir Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (IV) // Suvremena trgovina (Zagreb), 34 (2009), 5-6; 20-22

Podaci o odgovornosti

Pavlek, Zvonimir

hrvatski

Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (IV)

Može li se izmjeriti doživljaj, emocija? Čemu to? Kad planiramo akciju, moramo i mjeriti njezine učinke - kao što smo pokazali na modelu ROMI. Ali, sada je u pitanju nešto što vjerovatno nije bilo u sferi zanimanja po zakonima fizike i matematike. Zato se iz mehaničkih područja trebamo prebaciti u čuvstvena. Tada se postavlja pitanje: može li se to mjeriti?

mjerenje osjećaja; mjerenje iskustva

nije evidentirano

engleski

Satisfied, loyal and enchanted customers (IV)

nije evidentirano

measurement of sense; measurement of experience

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34 (5-6)

2009.

20-22

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija