Poslovno pregovaranje (CROSBI ID 6824)

Autorska knjiga | priručnik

Segetlija, Zdenko Poslovno pregovaranje. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009

Segetlija, Zdenko

Poslovno pregovaranje

U prvome su poglavlju data uvodna razmatranja.U drugom poglavlju obradili smo temeljne pojmove i pokazatelje pregovaranja: pojam pregovaranja i temeljne pristupe pregovaranju, filozofiju i načela pregovaranja, proces i sudionike poslovnog pregovaranja, pregovaranje u razmjenskim procesima na različitim gospodarskim razinama, tehnike poslovnog pregovaranja i bitne elemente u procesu poslovnog pregovaranja.U trećem smo poglavlju analizirali izbor partnera za pregovore, izbor osobe (ili tima) za pregovore i njihove zadaće, te strategije i taktike pregovaranja.U četvrtom poglavlju smo analizirali komuniciranje u poslovnom pregovaranju. Posebno smo istakli važnost komunikacije i komunikacijskih vještima i dali nekoliko napomena o komuniciranju općenito, te posebno obradili još i ključne komunikacijske vještine u poslovnom pregovaranju. U ovome poglavlju posebno smo se još pozabavili i igrom u pregovorima – davanjem i primanjem ustupaka i zaključivanjem poslovnih pregovora. Peto se poglavlje odnosi se na etiku i kulturu u poslovnom pregovaranju. Tu smo obradili etičku dimenziju poslovanja, društveno odgovorno poslovanje, kroskulturalna motrišta poslovnog pregovaranja, ulogu žena u poslovnom pregovaranju i poslovni protokol.

Poslovno pregovaranje; Komuniciranja

Business Negotiation

Business Negotiation; Communication