Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrazovanje odgajatelja refleksivnog praktičara u kontekstu integracijskog pristupa kao načela rada s djecom rane i predškolske dobi (CROSBI ID 40117)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vujičić, Lidija ; Đapić, Katarina Obrazovanje odgajatelja refleksivnog praktičara u kontekstu integracijskog pristupa kao načela rada s djecom rane i predškolske dobi // Interdisciplinarni pristup učenju put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta / Vujičić, Lidija ; Duh, Matjaž (ur.). Rijeka: Grafika Zambelli, 2009. str. 253-271

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Lidija ; Đapić, Katarina

hrvatski

Obrazovanje odgajatelja refleksivnog praktičara u kontekstu integracijskog pristupa kao načela rada s djecom rane i predškolske dobi

U traganju za odgovorom na pitanje kako uskladiti studijske programe s postignućima odgojno-obrazovne prakse, novim spoznajama o razvoju djeteta i posebno promijenjenom ulogom odgajatelja, autorice se u radu zalažu za obrazovanjem odgajatelja refleksivnog praktičara koji aktivno osluškuje dječje misli i osjećaje, promatra aktivnosti, uočava njihove mogućnosti, nastoji pronaći adekvatne postupke koji će pripomoći njihovom razvitku, nasuprot slijeđenja gotovih metodičkih naputaka s ciljem postizanja programskih ciljeva. Drugim riječima u središtu našeg promišljanja je obrazovanje studenata budućih odgajatelja kao kreatora integracijskog pristupa u radu s djecom rane i predškolske dobi, kao istraživača realnih procesa učenja i stvaranja znanja u institucionalnom kontekstu. U tom promišljanju pristupile smo analizi studentskih protokola refleksije i samorefleksije na održane aktivnosti i raspravljamo o njihovoj implikaciji na obrazovanje studenata budućih odgajatelja u smjeru refleksivnih praktičara u kontekstu integracijskog pristupa kao načela rada s djecom rane i predškolske dobi. Interesiralo nas je da li predložena struktura pripreme za samostalnu aktivnost doprinosi razvoju studenata, budućih odgajatelja kao refleksivnih praktičara. Konstatirale smo da predloženi način rada sa studentima prije svega pruža mogućnosti za dublje razumijevanje vlastitoga procesa učenja i poučavanja, utječe na unapređivanje izravnog praktičnog iskustva i daje temelje budućem cjeloživotnom učenju i profesionalnom razvoju.

kompetencije, obrazovanje odgajatelja, refleksija, refleksivna praksa refleksivni praktičar, samorefleksija,

nije evidentirano

engleski

Education of Early Childhood Educators – Reflexive Practitioners in the Context of an Integrated Approach as a Principle of Working with Young and Preschool Children

nije evidentirano

competencies, education of early – childhood educators, reflective practitioner, reflexive practice, reflection, self-reflection

nije evidentirano

Podaci o prilogu

253-271.

objavljeno

Podaci o knjizi

Interdisciplinarni pristup učenju put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta

Vujičić, Lidija ; Duh, Matjaž

Rijeka: Grafika Zambelli

2009.

978-953-7070-20-5

Povezanost rada

Pedagogija