Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zadovoljstvo korisnika programa RUZ kao mjera ishoda (CROSBI ID 474460)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Polovina, Andrea ; Bobinac-Georgievski, Ana Zadovoljstvo korisnika programa RUZ kao mjera ishoda // Sažeci radova Treći kongres s međunarodnim sudjelovanjem Management u zdravstvu. Zagreb, 1999. str. 45-46-x

Podaci o odgovornosti

Polovina, Andrea ; Bobinac-Georgievski, Ana

hrvatski

Zadovoljstvo korisnika programa RUZ kao mjera ishoda

Zadovoljstvo korisnika je važan dio ishoda terapije i nužno ga je pratiti. Ne postoje standardizirani upitnici za mjerenje zadovoljstva pa se oni prilagođavaju potrebama. Prateći smjernice iz literature napravili smo upitnik za ispitivanje zadovoljstva korisnika terapijskim programom Rehabilitacije u zajednici (RUZ). Upitnik se sastoji od 11 pitanja na koja se odgovara izborom iz ponuđenih odgovora uz ponuđenu mogućnost pismenog komentara na pitanje. Kritike ili pohvale se mogu napisati u 12-om pitanju. Upitnik se ispunjava dvostruko-jednom s potpisom i drugi put anonimno. analizirali smo prvih 36 anonimno ispunjenih upitnika. Na pitanja o osoblju i prostoru pozitivno (vrlo zadovoljan i zadovoljan) se izjašnjava 88-100 % korisnika. Svojim prijateljima RUZ bi preporučilo 92%. Polovica iznosi da je RUZ vrlo koristio njihovom zdravlju, a samo 3% da im nije koristio uopće. Mnogo ili dosta naučilo je 97% korisnika. U usporedbi s drugim isprobanim oblikom fizikalne terapije 58% RUZ smatra boljim, a svega 6% lošijim. Općenito pozitivnu ocjenu RUZ-a daje 97% korisnika. Od komentara najčešća je žalba da prostor nije dovoljno velik. Prikupljeni podaci važni su za marketing RUZ programa jer nam omogućavaju da se osvrnemo na naš rad, usmjerimo na poboljšanje kvalitete usluge i prikažemo isplativost rada osiguranju.

zadovoljstvo; ishod; marketing

nije evidentirano

engleski

The satisfaction of clients of Community Based Rehabilitation program as a measure of outcome

nije evidentirano

satisfaction; outcome; marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

45-46-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sažeci radova Treći kongres s međunarodnim sudjelovanjem Management u zdravstvu

Zagreb:

Podaci o skupu

Treći kongres s međunarodnim sudjelovanjem Management u zdravstvu

predavanje

26.05.1999-29.05.1999

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita