Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj informacijske tehnologije na odnose unutar kanala marketinga (CROSBI ID 40127)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Dunković, Dario ; Dunković, Božica Utjecaj informacijske tehnologije na odnose unutar kanala marketinga // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek, 2010. str. 331-342

Podaci o odgovornosti

Dunković, Dario ; Dunković, Božica

hrvatski

Utjecaj informacijske tehnologije na odnose unutar kanala marketinga

U radu se identificira utjecaj informacijske tehnologije (engl. "IT") na oblikovanje odnosa između dobavljača i maloprodavača u kanalu marketinga. IT kao izvor specifičnih resursa, potaknula je promjene u načinima izvršavanja mnogih marketing funkcija i aktivnosti (distributivnih usluga) koje su vezane uz distribuciju robe i funkcioniranje kanala. Pretpostavka je da uvođenje računalne tehnologije u kanal općenito pospješuje međuorganizacijsku suradnju, razvija maloprodaju i mijenja odnose ekonomske moći, a uz sve to izvjesno je da takvo okruženje maloprodavačima pruža sve veću šansu da postaju vodeći igrači u djelatnosti. Značajke suradnje temelje se na uzajamnosti i potencijalnim koristima koje se razmjenjuju, tako da je u radu potrebno pronaći koristi koje partneri imaju od uvođenja računalne tehnologije u kanal marketinga. Rezultat općenito pokazuje prednosti i ulogu ove ključne tehnologije u razvoju distribucije i suradnje. Nadalje, skupno će se analizirati i praktički marketing alati kao što su "identifikacija radio- frekvencijom" (engl. "RFID"), "učinkoviti asortiman" (engl. "EA") i drugi.

kanal marketinga, resursi, informacijska tehnologija (IT), suradnja

nije evidentirano

engleski

The impact of information technology on relationships within marketing channel

nije evidentirano

marketing channel, resources, information technology (IT), cooperation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

331-342.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing i održivi razvitak

Leko Šimić, Mirna

Osijek:

2010.

978-953-253-074-2

Povezanost rada

Ekonomija