Utjecaj informacijske tehnologije na odnose unutar kanala marketinga (CROSBI ID 40127)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario ; Dunković, Božica
hrvatski
Utjecaj informacijske tehnologije na odnose unutar kanala marketinga
U radu se identificira utjecaj informacijske tehnologije (engl. "IT") na oblikovanje odnosa između dobavljača i maloprodavača u kanalu marketinga. IT kao izvor specifičnih resursa, potaknula je promjene u načinima izvršavanja mnogih marketing funkcija i aktivnosti (distributivnih usluga) koje su vezane uz distribuciju robe i funkcioniranje kanala. Pretpostavka je da uvođenje računalne tehnologije u kanal općenito pospješuje međuorganizacijsku suradnju, razvija maloprodaju i mijenja odnose ekonomske moći, a uz sve to izvjesno je da takvo okruženje maloprodavačima pruža sve veću šansu da postaju vodeći igrači u djelatnosti. Značajke suradnje temelje se na uzajamnosti i potencijalnim koristima koje se razmjenjuju, tako da je u radu potrebno pronaći koristi koje partneri imaju od uvođenja računalne tehnologije u kanal marketinga. Rezultat općenito pokazuje prednosti i ulogu ove ključne tehnologije u razvoju distribucije i suradnje. Nadalje, skupno će se analizirati i praktički marketing alati kao što su "identifikacija radio- frekvencijom" (engl. "RFID"), "učinkoviti asortiman" (engl. "EA") i drugi.
kanal marketinga, resursi, informacijska tehnologija (IT), suradnja
nije evidentirano
engleski
The impact of information technology on relationships within marketing channel
nije evidentirano
marketing channel, resources, information technology (IT), cooperation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
331-342.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing i održivi razvitak
Leko Šimić, Mirna
Osijek:
2010.
978-953-253-074-2