Marketing u leasing industriji (CROSBI ID 356599)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Markovac, Mihaela
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Marketing u leasing industriji
Leasing industrija postaje sve značajnija grana u financijskom sektoru. Okružje i poslovanje leasing društava svakodnevno se mijenjaju, kao i korisnici usluga koji postaju sve sofisticiraniji u svojim zahtjevima. Ukoliko želi opstati, leasing društvo mora se konstanto prilagođavati tim promjenama, a sve to dovodi do nužnosti primjena marketinških znanja i vještina i u leasing industriji. Ovim se radom nastoji sagledati postojeće stanje i ocijeniti razvojne mogućnosti leasing industrije u Hrvatskoj s osvrtom na postojeće stanje i perspektive leasinga opreme, strojeva i postrojenja. Želi se ukazati na mogućnosti i važnost korištenja leasinga kao izvora financiranja hrvatskih poduzetnika te prikazati potrebu razvoja marketinških strategija i planiranje marketinških programa u ovoj industriji. U radu su definirani problemi u leasing industriji, navedene su metode i opisan tijek istraživanja uz kratak osvrt na rezultate dosadašnjih istraživanja navedenih problema. Također su pojašnjeni glavni pojmovi u leasing industriji: leasing poslovi, Hanfa, leasing društva i problemi razvoja leasinga u Hrvatskoj. Navode se i razlozi za potrebu primjene marketinga u leasing industriji te se analiziraju marketinške mogućnosti, obrađuje proces istraživanja i odabira ciljnoga tržišta. Prezentirane su i moguće marketinške strategije koje su primjenjive u leasing industriji te definirani elemenati marketinškoga spleta. Marketing je važan u procesu upravljanja razvojem leasing društva ; mora se neprestano nadograđivati s ciljem ostvarivanja profita za leasing društvo i ostvarenja zadovoljstva potrošača ovih usluga, odnosno putem njih izvedene potražnje.
leasing društvo; razvoj leasinga; marketinška strategija; Republika Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Marketing in leasing industry
nije evidentirano
leasing company; development of leasing; marketing strategy; Republic of Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
146
14.12.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek