Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Market segmentation of hotel product (CROSBI ID 474506)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Berc Radisic, Branka Market segmentation of hotel product // SUCASNOST A PERSPEKTIVY SEGMETACIE TRHU / Richterova, Kornelia (ur.). Bratislava: Obchodna fakulta, katedra marketingu, 1999. str. 5-11-x

Podaci o odgovornosti

Berc Radisic, Branka

engleski

Market segmentation of hotel product

Segmentation means ascitivities of hotel object marketing in finding appropriate tourist segment on tourist market, with the same needs and wishes. To those segment hotel can adopt its product more rational and with a higer quality. In segmentation process appropriate variables should be used.

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

5-11-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

SUCASNOST A PERSPEKTIVY SEGMETACIE TRHU

Richterova, Kornelia

Bratislava: Obchodna fakulta, katedra marketingu

Podaci o skupu

SUCASNOST A PERSPEKTIVY SEGMENTACIE TRHU

predavanje

01.01.1999-01.01.1999

Bratislava, Slovačka

Povezanost rada

Ekonomija