Interkulturalni kurikulum: od teorije do odgojne prakse (CROSBI ID 557859)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Hrvatić, Neven
hrvatski
Interkulturalni kurikulum: od teorije do odgojne prakse
U strukturiranju nacionalnog kurikuluma multikulturalno okružje predstavlja jednu od temeljnih odrednica. Definiranje bitnih kurikularnih sastavnica zavist će i od interkulturalnih predispozicija učenika (pravo na različitost, pridonosi ostvarivanju jednakih mogućnosti i priprema za zajednički život u demokratskom društvu.) Nacionalni kurikulum predviđa sadržaje i za pripadnike nacionalnih manjina, a transdisciplinarna i interdisciplinarna područja, također su dio modernoga nacionalnoga kurikuluma. Sadržaji učenja (definirani nastavnim programima) interkulturalno su određeni, tako da se može govoriti o intrekulturalnim dimenzijama nacionalnog (školskog) kurikuluma i/ili interkulturalnom kurikulumu. Interkulturalna određenost kurikuluma znači da se posebnosti kulturne i socijalne sredine (suodnosa većinske i manjinskih zajednica) uključuju u sva područja rada škole: oblikovanje temeljnih moralnih vrijednosti, nastavne sadržaje, izvannastavne i izvanškolske aktivnosti, suradnju s roditeljima i okružjem, a interkulturalni pristup jedna je od važnih odrednica školskog, (razrednog/učeničkog) kurikuluma.
nacionalni kurikulum; interkulturalne dimenzije; teorija; odgojna praksa
nije evidentirano
engleski
Intercultural Curriculum: from theory to practice Education
nije evidentirano
national curriculum; intercultural dimension; theory; educational practice
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2009.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole"
pozvano predavanje
04.09.2009-06.09.2009
Brijuni, Hrvatska