Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Europe, education and peace challenge (CROSBI ID 40253)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Wintersteiner, Werner ; Spajić-Vrkaš, Vedrana i Deutsch, Ruediger Europe, education and peace challenge // Peace Education in Europe: Visions and Experiences / Wintersteiner, Werner ; Spajić-Vrkaš, Vedrana i Deutsch, Ruediger (ur.). Münster : New York (NY): Waxmann, 2003. str. 11-19

Podaci o odgovornosti

Wintersteiner, Werner ; Spajić-Vrkaš, Vedrana i Deutsch, Ruediger

engleski

Europe, education and peace challenge

Riječ je o uvodnom tekstu u kojemu autori govore o potrebi izgradnje post-blokovske Europe kao područja mira, te raspravljaju o izazovima i preprekama u postizanju tog cilja. Naglašavaju važnost preispitivanja ciljeva i smjernica europskih integracija (ekonomska dobrobit, društvena kohezija i društvo znanja) u kontekstu potrebe za izgradnjom kulture mira kao ključa za globalnu stabilnost te objašnjavaju zašto je važno pristupe miru izmjestiti s moralne na političku odgovornost i zašto je europske građane prijeko potrebno pripremati za uspostavu i održanje mira. Argument za promicanje Europe kao «snage za mir» nalaze u shvaćanju da europski prostor nije samo povijesni prostor sukoba i ratova nego i kolijevka globalnog pokreta za prava i prosvjećenost svih. U skladu s tim, autori ističu nužnost promicanja mirovnog obrazovanja temeljenog na načelima ljudskih prava, jednakosti i pluralizma, kao odgovora na terorizam i porast nasilja u Europi i svijetu.

peace education; Europe

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

11-19.

objavljeno

Podaci o knjizi

Peace Education in Europe: Visions and Experiences

Wintersteiner, Werner ; Spajić-Vrkaš, Vedrana i Deutsch, Ruediger

Münster : New York (NY): Waxmann

2003.

3-8309-1260-9

Povezanost rada

Pedagogija