Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pluriculturality and education: Beyond the folklore of separation and the rhetoric of integration (CROSBI ID 557999)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Spajić-Vrkaš, Vedrana Pluriculturality and education: Beyond the folklore of separation and the rhetoric of integration // The Challenges of Pluriculturality in Europe / S. Bayer-Allen i Lj. Čućić (ur.). Baden-Baden: Nomos Verlagsgesellschaft u suradnji s Europskim domom, 2000. str. 155-166

Podaci o odgovornosti

Spajić-Vrkaš, Vedrana

engleski

Pluriculturality and education: Beyond the folklore of separation and the rhetoric of integration

U radu se kritički promatra odnos između teorije i prakse interkulturalnog obrazovanja i promicanja ideje o Europi kao «širokom području demokratske stabilnosti obogaćenom svojom raznolikošću». Autorica se bavi trima pitanjima: a) koji se posebni zadaci nalaze pred obrazovanjem i, posebno, interkulturalnim obrazovanjem u procesu osnaživanja jedinstvene Europe kad se taj proces promatra u kontekstu tenzija između općeeuropskih i nacionalnih interesa ; b) promiču li glavni trendovi razvoja teorije i prakse interkulturalnog obrazovanja ideju međuovisnosti i c) može li interkulturalno obrazovanje postati instrumentom jačanja višekulturalne Europe. Posebna pozornost usmjerena je na analizu različitih teorijskih i praktičnih pristupa interkulturalnom obrazovanju. Autorica uvjerljivo dokazuje da većina tih pristupa pati od redukcionizma i da europsku kulturnu raznolikost svodi na "etnocentrični interkulturalizam" koji pojedinca zarobljuje u mitološkim granicama osobnosti, pa je, kako ona kaže, više «folklorni izraz razdvajanja» i «retorički izraz uključivanja» nego instrument izgradnje jedinstvene Europe «obogaćene svojom različitošću».

intercultural education; policies and practices; Europe; critique

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

155-166.

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

The Challenges of Pluriculturality in Europe

S. Bayer-Allen i Lj. Čućić

Baden-Baden: Nomos Verlagsgesellschaft u suradnji s Europskim domom

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija