Redefiniranje učenikove uloge u svjetlu Konvencije o pravima djeteta (CROSBI ID 558109)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Maleš, Dubravka
hrvatski
Redefiniranje učenikove uloge u svjetlu Konvencije o pravima djeteta
Polazeći od djetetovog prava na izražavanje mišljenja i sudjelovanje kao člana skupine, u radu se preispituje učenikov sadašnji položaj u školi i problematizira se pitanje u kojemu smjeru treba mijenjati školu. Da bi učenik mogao uživati prava sudjelovanja, potrebno je mijenjati odnos moći između učenika i učitelja, a to onda ima posljedice na metode rada i cjelokupno školsko okruženje. Koliko će djeca i mladi uživati svoja prava na sudjelovanje, manje je pitanje zakona, a više odraslih koji organiziraju i sudjeluju u procesu odgoja i obrazovanja.
Konvencija o pravima djeteta; prava sudjelovanja; demokratska škola
nije evidentirano
engleski
Redefinition of the Pupil's Role in the Light of the Convention on the Rights of the Child
nije evidentirano
Convention on the Rights of the Child; participation rights; democratic school
nije evidentirano
Podaci o prilogu
209-216.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva
Vrgoč, Hrvoje
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor
Podaci o skupu
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva
ostalo
08.05.2003-10.05.2003
Pula, Hrvatska