Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Redefiniranje učenikove uloge u svjetlu Konvencije o pravima djeteta (CROSBI ID 558109)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Maleš, Dubravka Redefiniranje učenikove uloge u svjetlu Konvencije o pravima djeteta // Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva / Vrgoč, Hrvoje (ur.). Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 209-216

Podaci o odgovornosti

Maleš, Dubravka

hrvatski

Redefiniranje učenikove uloge u svjetlu Konvencije o pravima djeteta

Polazeći od djetetovog prava na izražavanje mišljenja i sudjelovanje kao člana skupine, u radu se preispituje učenikov sadašnji položaj u školi i problematizira se pitanje u kojemu smjeru treba mijenjati školu. Da bi učenik mogao uživati prava sudjelovanja, potrebno je mijenjati odnos moći između učenika i učitelja, a to onda ima posljedice na metode rada i cjelokupno školsko okruženje. Koliko će djeca i mladi uživati svoja prava na sudjelovanje, manje je pitanje zakona, a više odraslih koji organiziraju i sudjeluju u procesu odgoja i obrazovanja.

Konvencija o pravima djeteta; prava sudjelovanja; demokratska škola

nije evidentirano

engleski

Redefinition of the Pupil's Role in the Light of the Convention on the Rights of the Child

nije evidentirano

Convention on the Rights of the Child; participation rights; democratic school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

209-216.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva

Vrgoč, Hrvoje

Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor

Podaci o skupu

Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva

ostalo

08.05.2003-10.05.2003

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija